Jump to content
h5rov

Допълнителен охладител за АТ

Recommended Posts

Здравейте,

вече на доста места попадам как слагат допулнителен охладител на маслото на автоматика.

Някой правил ли го е и имало смисъл или е просто допълнителна застраховка?

https://www.drive2.ru/l/473206166168535769/

https://www.drive2.ru/l/3722106/

https://www.avito.ru/sankt-peterburg/zapchasti_i_aksessuary/radiator_akpp_honda_accord_8_7_874939571

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го обмислям и търся най-добрия вариант все още, и съответно после някой да го осъществи.

Аз съм стигнал до извода, че е нужно, особено ако караш в задръствания 85-90% от времето, както е при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали нашият ATF е по-високо температурен. Необходимо ли е това допълнение? Нали той циркулира и през част от водния радиатор, което го охлажда и по-важното -подгрява го при отрицателни температури и студените стартирания.

Може би аз карам спокойно, но не съм усещал прегряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това питам, дали ни е необходимо. В едната обява пишат, че е необходим и термостат. Явно и прекаленото охлаждане не е добре.

Как се разбира, че има прегряване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прегряване не знам, но от преохлаждане на кутията в движение съм патил -на предния Акорд (от подписа ми). Беше се повредил термостата и в движение колата почваше да изключва лок ъп-а на хидротрансформатора извънградско, та се принудих една зима да сложа картон пред радиатора, преди да сменя останалият в полуотворено положение термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, h5rov написа:

Точно за това питам, дали ни е необходимо. В едната обява пишат, че е необходим и термостат. Явно и прекаленото охлаждане не е добре.

Как се разбира, че има прегряване?

Когато след дълго каране в задръстване, или много ръчкане, се получава леко почукване при превключване (не е стегнато и плътно както е при студено или нормално загрято масло), тогава маслото е с доста нисък вискозитет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/23/2018 at 12:04 PM, ceco_accord said:

За прегряване не знам, но от преохлаждане на кутията в движение съм патил -на предния Акорд (от подписа ми). Беше се повредил термостата и в движение колата почваше да изключва лок ъп-а на хидротрансформатора извънградско, та се принудих една зима да сложа картон пред радиатора, преди да сменя останалият в полуотворено положение термостат.

А как успяваш да разбереш, че се изключва lock-up-а ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 100км/ч и при плавно и слабо подаване или отнемане на газта, стрелките на оборотомера и скоростомера трябва да "вървят" заедно. Ако лок -ъп е отключен, оборотите "танцуват" спрямо километрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне за автомата на 7 ген., интересувал съм се от хора с такива Акорди от Западна Европа, които имат пари за тунинг и рейсинг, всички ми казаха - "ако не я караш на писта е абсолютно безмислено, стоковият е напълно достатъчен".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...