h5rov 294 #1 Публикувано 23 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте, вече на доста места попадам как слагат допулнителен охладител на маслото на автоматика. Някой правил ли го е и имало смисъл или е просто допълнителна застраховка? https://www.drive2.ru/l/473206166168535769/ https://www.drive2.ru/l/3722106/ https://www.avito.ru/sankt-peterburg/zapchasti_i_aksessuary/radiator_akpp_honda_accord_8_7_874939571 Редактирано 23 Януари, 2018 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 23 Януари, 2018 Аз го обмислям и търся най-добрия вариант все още, и съответно после някой да го осъществи. Аз съм стигнал до извода, че е нужно, особено ако караш в задръствания 85-90% от времето, както е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6050 #3 Отговорено 23 Януари, 2018 Нали нашият ATF е по-високо температурен. Необходимо ли е това допълнение? Нали той циркулира и през част от водния радиатор, което го охлажда и по-важното -подгрява го при отрицателни температури и студените стартирания. Може би аз карам спокойно, но не съм усещал прегряване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 23 Януари, 2018 Точно за това питам, дали ни е необходимо. В едната обява пишат, че е необходим и термостат. Явно и прекаленото охлаждане не е добре. Как се разбира, че има прегряване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6050 #5 Отговорено 23 Януари, 2018 За прегряване не знам, но от преохлаждане на кутията в движение съм патил -на предния Акорд (от подписа ми). Беше се повредил термостата и в движение колата почваше да изключва лок ъп-а на хидротрансформатора извънградско, та се принудих една зима да сложа картон пред радиатора, преди да сменя останалият в полуотворено положение термостат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 23 Януари, 2018 Преди 1 час, h5rov написа: Точно за това питам, дали ни е необходимо. В едната обява пишат, че е необходим и термостат. Явно и прекаленото охлаждане не е добре. Как се разбира, че има прегряване? Когато след дълго каране в задръстване, или много ръчкане, се получава леко почукване при превключване (не е стегнато и плътно както е при студено или нормално загрято масло), тогава маслото е с доста нисък вискозитет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MZERO 10 #7 Отговорено 29 Март, 2018 On 1/23/2018 at 12:04 PM, ceco_accord said: За прегряване не знам, но от преохлаждане на кутията в движение съм патил -на предния Акорд (от подписа ми). Беше се повредил термостата и в движение колата почваше да изключва лок ъп-а на хидротрансформатора извънградско, та се принудих една зима да сложа картон пред радиатора, преди да сменя останалият в полуотворено положение термостат. А как успяваш да разбереш, че се изключва lock-up-а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6050 #8 Отговорено 29 Март, 2018 Над 100км/ч и при плавно и слабо подаване или отнемане на газта, стрелките на оборотомера и скоростомера трябва да "вървят" заедно. Ако лок -ъп е отключен, оборотите "танцуват" спрямо километрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 29 Март, 2018 Поне за автомата на 7 ген., интересувал съм се от хора с такива Акорди от Западна Европа, които имат пари за тунинг и рейсинг, всички ми казаха - "ако не я караш на писта е абсолютно безмислено, стоковият е напълно достатъчен". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове