Jump to content
tihomirone

Монтаж на LED къси светлини

Recommended Posts

Здравейте. ВсичкиПоръчах си тези ледове за къси - https://www.aliexpress.com/item/WLJH-2x-CANBUS-80W-9000LM-H1-Led-Headlight-12v-24v-Conversion-Kit-Car-Automotive-Led-Lamp/32789185349.html . Почти всички ледове са широки отзад, така че точният модел не е интересен за питането ми. Проблемът е, че не мога да ги монтирам, защото скобата опира в задната част, която е кръгла и широка за разлика от халогените, които са тесни отзад и скобата минава.

Как мога да си реша проблема ? Има ли адаптери или някакво друго решение ? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ?

 

P.S. При други модели и коли скобата е различна и се затваря странично - там няма проблем, но при нашите хонди се спуска "отгоре" на крушката и се заключва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега аз също съм с лед но при мен периферията (не говоря за черната част а за тази над нея) се маха и се слага на отвора за крушката после 

се слага скобата и се нанизва самата крушка .

Мисля ,че при теб може да се махне черната част на крушката и после когато яaeProduct.getSubject() монтираш да е нанижеш отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и правя. Охладителните ребра (черното на снимката) са на винт за корпуса и се махат. Обаче самият корпус на крушката отдолу е кръгъл и (макар и доста по-тесен) е достатъчно широк, така че да не може да мине скобата. При мен скобата се заключва като се движи по посока на оста на крушката и дебелото сечение пречи. При други модели скобите стоят странично и се движат перпендикулярно на оста на крушката (все едно я обгръщат от двете страни) или просто са достатъчно широко сложени, за да минат.

Не знам защо японците на един модел са го направили по един начин, на друг по друг . Специално на моя Акорд ми изглежда малоумно ограничаващо както е направено. Без никаква разумна (техническа) причина. Примерно при CRV–тата мисля, че скобата е широка и се заключва без да ѝ пречи по-дебела задна част на крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че не съм ти прочел първото изречение от поста внимателно. Има комплекти с адаптери, но като гледам самият адаптер, който се слага в цокъла е също кръгло издаден нагоре. Което значи, че сигурно скобата пак не би минала или ще е на магия. Гледах за някакъв адаптер, но сякаш не се ориентирам.

P.S. В такива случаи съжалявам, че не е оставена опцията за редактиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега помъчи се да откачиш скобите и после да сложиш крушката и скобите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пролетта ще оправям ръжда и ще дам да ми полират фаровете. Ще накарам майстора, който е много сръчен, да го нагоди да работи с LED–овете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.01.2018 г. at 11:10, tihomirone написа:

Здравейте. ВсичкиПоръчах си тези ледове за къси - https://www.aliexpress.com/item/WLJH-2x-CANBUS-80W-9000LM-H1-Led-Headlight-12v-24v-Conversion-Kit-Car-Automotive-Led-Lamp/32789185349.html . Почти всички ледове са широки отзад, така че точният модел не е интересен за питането ми. Проблемът е, че не мога да ги монтирам, защото скобата опира в задната част, която е кръгла и широка за разлика от халогените, които са тесни отзад и скобата минава.

Как мога да си реша проблема ? Има ли адаптери или някакво друго решение ? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ?

 

P.S. При други модели и коли скобата е различна и се затваря странично - там няма проблем, но при нашите хонди се спуска "отгоре" на крушката и се заключва.

Колега, аз имах същия проблем с ЛЕД лампи от алиекспрес. Също заради дебелината на ствола не можеше да се монтира и след 2 седмици караници с китайците, че не могат да се монтират, накрая ми върнаха парите за лампите и ми ги оставиха. Продадох ги и сега съм с ксенон който свети уникално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да се постопли времето и ще пробвам едната крушка (другата я затрих някъде :) ) как свети спрямо ксенона ми. Ще хвана някой да държи крушката в цокъла и ще направим теста. Ако ксенонът свети по-добре, няма да се занимавам. Причината да бягам от него, беше защото едната ксенонова крушка изгоря доста бързо, иначе имам такъв монтиран, при това скъп - Ray Tech (крушките му са почти 30 лева едната). Доста доволен съм от него, обаче при монтаж февруари, едната да ти изгори ноември, някак не е готино и се ядосах. Съзнавам, че по този начин набих повече пари, отколкото просто да бях продължил да си купувам ксенонови, обаче яда и любопитството за LED си казаха думата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ще пиша в тази тема понеже имам едно питане за led светлини. Мисля да сложа такива крушки на дългите светлини. Някой пробвал ли е такова нещо до сега и добре ли се вижда? Гледах в нета модели за около 60-70лв. Това намерих като най-евтин вариант. Според вас това ще върши ли работа или е по-добре да взема нещо по-скъпо? И най-важния въпрос - къде в София може да ги монтира някой тези светлини?
Благодаря предварително :)

Изпратено от моят G8341 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти напиша само моето мнение и само за моите крушки. В събота си направих експеримента да сложа в цокъла останалата ми LED крушка. Водят я 4500 лумена (9000 за комплекта). Масово продаваните са 6000-7000 лумена за комплект (и обикновено 6000 келвина температура). За сравнение ксеноните са под 3200, а халогените не знам колко са, но едва ли над 1500 (по-скоро към 1200). Та вързах я и я сложих в цокъла като я притисках с пръст). Редом до скъпия ми ксенон (RayTech) все едно не светеше. Слабо - имам чувството, че беше по-слабо и от халогенката, но да кажем на едно ниво. След това монтирах една евтина (15 лева) ксенонка от ЕмКомплект 33 и светеше по-добре (от халогена и ЛЕД-а), но видимо по-слабо от скъпата ксенонка на RayTech (28 лева). Лошото на евтината ксенонка е и че е по-бяла от заявените 4300 келвина (какъвто ми е по-скъпия ксенон).

Може крушката да е менте (уж е от скъпите комплекти), вероятно и аз съм кьопав ръцете и не мога да я сложа като хората (макар че какво да ѝ сбъркаш - или свети или не), всичко може да е - само пиша лични впечатления.

 

Относно втория ти въпрос - трябва да отидеш да ти смъкнат фаровете и да ти модифицират скобата , защото е тясна, а всички LED крушки с охлаждане са дебели отзад, дори със свален охладител. Или поне всички китайски. От България май съм виждал тънки отзад, които ще станат. Монтажът е същия като на халогенка, не ти трябва техник. Има 2 жици от баласта на крушката - червена и черна, които пъхаш в захранването, пъхаш в цокъла и затваряш скобата (ако мине :) ). Може да се наложи да развиеш охлаждането на крушката, да затвориш скобата и да го навиеш обратно. След това връзваш и крушката към баласта (на букса е) - това е единствената разлика спрямо халогенката. Но пак повтарям - не е ли тънка отзад (няма да стане).

Може да пробваме с моята крушка - по-точно да ти я подаря с условието да направиш снимки как свети спрямо халогена. Може пък аз да не я монтирам като хората и затова да не свети добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си светят:)и аз си монтирах лед крушки C6,пълна скръб светят като свещ!и ще минавам на ксенон маи.

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли отзиви от тези led крушки http://www.ledwhitepro.com/bg-led-крушки-за-фарове-h1-cob-1.html и дали има разлика от това дали се монтират в лупа в моя случеи или във фар с рефлектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка монтирах крушките на колата на баща ми - Honda HR-V от 2001-ва. При него халогените се закачат на фабричен адаптер (тези белите кръгли) и съответно скобите са му широки. Нямаше проблем. Светят. Понеже не я кара много по тъмно, още не мога да кажа как са спрямо халогените, но мисля, че са по-силни. При първи случай ще пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същият проблем с ЦР-В-то. Скобата ( телчето ), което затиска крушката е тясно и не мога да поставя цокъла на лед крушката, за да мога после просто да е сложа вътре. Сечението му е кръгло и по - широко от това на ксеноновата или халогенната крушка. Сложих си HB3-то на дългите, това пусто H1 не мога да го поставя. Тези адаптери, които ги има в интернет вършат ли работа? Макар като се замисля, че то през скобичката ( телчето ) като не може да мине, няма полза от адаптер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...