tihomirone 3 #1 Публикувано 17 Януари, 2018 Здравейте. ВсичкиПоръчах си тези ледове за къси - https://www.aliexpress.com/item/WLJH-2x-CANBUS-80W-9000LM-H1-Led-Headlight-12v-24v-Conversion-Kit-Car-Automotive-Led-Lamp/32789185349.html . Почти всички ледове са широки отзад, така че точният модел не е интересен за питането ми. Проблемът е, че не мога да ги монтирам, защото скобата опира в задната част, която е кръгла и широка за разлика от халогените, които са тесни отзад и скобата минава. Как мога да си реша проблема ? Има ли адаптери или някакво друго решение ? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ? P.S. При други модели и коли скобата е различна и се затваря странично - там няма проблем, но при нашите хонди се спуска "отгоре" на крушката и се заключва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #2 Отговорено 17 Януари, 2018 Здравей, колега аз също съм с лед но при мен периферията (не говоря за черната част а за тази над нея) се маха и се слага на отвора за крушката после се слага скобата и се нанизва самата крушка . Мисля ,че при теб може да се махне черната част на крушката и после когато я монтираш да е нанижеш отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #3 Отговорено 17 Януари, 2018 Аз така и правя. Охладителните ребра (черното на снимката) са на винт за корпуса и се махат. Обаче самият корпус на крушката отдолу е кръгъл и (макар и доста по-тесен) е достатъчно широк, така че да не може да мине скобата. При мен скобата се заключва като се движи по посока на оста на крушката и дебелото сечение пречи. При други модели скобите стоят странично и се движат перпендикулярно на оста на крушката (все едно я обгръщат от двете страни) или просто са достатъчно широко сложени, за да минат. Не знам защо японците на един модел са го направили по един начин, на друг по друг . Специално на моя Акорд ми изглежда малоумно ограничаващо както е направено. Без никаква разумна (техническа) причина. Примерно при CRV–тата мисля, че скобата е широка и се заключва без да ѝ пречи по-дебела задна част на крушката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #4 Отговорено 17 Януари, 2018 Съжалявам, че не съм ти прочел първото изречение от поста внимателно. Има комплекти с адаптери, но като гледам самият адаптер, който се слага в цокъла е също кръгло издаден нагоре. Което значи, че сигурно скобата пак не би минала или ще е на магия. Гледах за някакъв адаптер, но сякаш не се ориентирам. P.S. В такива случаи съжалявам, че не е оставена опцията за редактиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #5 Отговорено 19 Януари, 2018 Здравей колега помъчи се да откачиш скобите и после да сложиш крушката и скобите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #6 Отговорено 22 Януари, 2018 Пролетта ще оправям ръжда и ще дам да ми полират фаровете. Ще накарам майстора, който е много сръчен, да го нагоди да работи с LED–овете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mosholov 4 #7 Отговорено 27 Януари, 2018 На 17.01.2018 г. at 11:10, tihomirone написа: Здравейте. ВсичкиПоръчах си тези ледове за къси - https://www.aliexpress.com/item/WLJH-2x-CANBUS-80W-9000LM-H1-Led-Headlight-12v-24v-Conversion-Kit-Car-Automotive-Led-Lamp/32789185349.html . Почти всички ледове са широки отзад, така че точният модел не е интересен за питането ми. Проблемът е, че не мога да ги монтирам, защото скобата опира в задната част, която е кръгла и широка за разлика от халогените, които са тесни отзад и скобата минава. Как мога да си реша проблема ? Има ли адаптери или някакво друго решение ? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ? P.S. При други модели и коли скобата е различна и се затваря странично - там няма проблем, но при нашите хонди се спуска "отгоре" на крушката и се заключва. Колега, аз имах същия проблем с ЛЕД лампи от алиекспрес. Също заради дебелината на ствола не можеше да се монтира и след 2 седмици караници с китайците, че не могат да се монтират, накрая ми върнаха парите за лампите и ми ги оставиха. Продадох ги и сега съм с ксенон който свети уникално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #8 Отговорено 29 Януари, 2018 Само да се постопли времето и ще пробвам едната крушка (другата я затрих някъде ) как свети спрямо ксенона ми. Ще хвана някой да държи крушката в цокъла и ще направим теста. Ако ксенонът свети по-добре, няма да се занимавам. Причината да бягам от него, беше защото едната ксенонова крушка изгоря доста бързо, иначе имам такъв монтиран, при това скъп - Ray Tech (крушките му са почти 30 лева едната). Доста доволен съм от него, обаче при монтаж февруари, едната да ти изгори ноември, някак не е готино и се ядосах. Съзнавам, че по този начин набих повече пари, отколкото просто да бях продължил да си купувам ксенонови, обаче яда и любопитството за LED си казаха думата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
entem 11 #9 Отговорено 3 Февруари, 2018 Здравейте. Ще пиша в тази тема понеже имам едно питане за led светлини. Мисля да сложа такива крушки на дългите светлини. Някой пробвал ли е такова нещо до сега и добре ли се вижда? Гледах в нета модели за около 60-70лв. Това намерих като най-евтин вариант. Според вас това ще върши ли работа или е по-добре да взема нещо по-скъпо? И най-важния въпрос - къде в София може да ги монтира някой тези светлини?Благодаря предварително Изпратено от моят G8341 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #10 Отговорено 5 Февруари, 2018 Ще ти напиша само моето мнение и само за моите крушки. В събота си направих експеримента да сложа в цокъла останалата ми LED крушка. Водят я 4500 лумена (9000 за комплекта). Масово продаваните са 6000-7000 лумена за комплект (и обикновено 6000 келвина температура). За сравнение ксеноните са под 3200, а халогените не знам колко са, но едва ли над 1500 (по-скоро към 1200). Та вързах я и я сложих в цокъла като я притисках с пръст). Редом до скъпия ми ксенон (RayTech) все едно не светеше. Слабо - имам чувството, че беше по-слабо и от халогенката, но да кажем на едно ниво. След това монтирах една евтина (15 лева) ксенонка от ЕмКомплект 33 и светеше по-добре (от халогена и ЛЕД-а), но видимо по-слабо от скъпата ксенонка на RayTech (28 лева). Лошото на евтината ксенонка е и че е по-бяла от заявените 4300 келвина (какъвто ми е по-скъпия ксенон). Може крушката да е менте (уж е от скъпите комплекти), вероятно и аз съм кьопав ръцете и не мога да я сложа като хората (макар че какво да ѝ сбъркаш - или свети или не), всичко може да е - само пиша лични впечатления. Относно втория ти въпрос - трябва да отидеш да ти смъкнат фаровете и да ти модифицират скобата , защото е тясна, а всички LED крушки с охлаждане са дебели отзад, дори със свален охладител. Или поне всички китайски. От България май съм виждал тънки отзад, които ще станат. Монтажът е същия като на халогенка, не ти трябва техник. Има 2 жици от баласта на крушката - червена и черна, които пъхаш в захранването, пъхаш в цокъла и затваряш скобата (ако мине ). Може да се наложи да развиеш охлаждането на крушката, да затвориш скобата и да го навиеш обратно. След това връзваш и крушката към баласта (на букса е) - това е единствената разлика спрямо халогенката. Но пак повтарям - не е ли тънка отзад (няма да стане). Може да пробваме с моята крушка - по-точно да ти я подаря с условието да направиш снимки как свети спрямо халогена. Може пък аз да не я монтирам като хората и затова да не свети добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #11 Отговорено 5 Февруари, 2018 Така си светяти аз си монтирах лед крушки C6,пълна скръб светят като свещ!и ще минавам на ксенон маи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #12 Отговорено 20 Февруари, 2018 Колеги някой има ли отзиви от тези led крушки http://www.ledwhitepro.com/bg-led-крушки-за-фарове-h1-cob-1.html и дали има разлика от това дали се монтират в лупа в моя случеи или във фар с рефлектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #13 Отговорено 8 Май, 2018 В крайна сметка монтирах крушките на колата на баща ми - Honda HR-V от 2001-ва. При него халогените се закачат на фабричен адаптер (тези белите кръгли) и съответно скобите са му широки. Нямаше проблем. Светят. Понеже не я кара много по тъмно, още не мога да кажа как са спрямо халогените, но мисля, че са по-силни. При първи случай ще пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Insolense 0 #14 Отговорено 7 Октомври, 2018 Имам същият проблем с ЦР-В-то. Скобата ( телчето ), което затиска крушката е тясно и не мога да поставя цокъла на лед крушката, за да мога после просто да е сложа вътре. Сечението му е кръгло и по - широко от това на ксеноновата или халогенната крушка. Сложих си HB3-то на дългите, това пусто H1 не мога да го поставя. Тези адаптери, които ги има в интернет вършат ли работа? Макар като се замисля, че то през скобичката ( телчето ) като не може да мине, няма полза от адаптер? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове