nikolaidragiev 1 #1 Публикувано 9 Януари, 2018 Здравейте, Преди дни си купих HONDA Civic VI Aerodeck (MB, MC) 2.0 i D (105 K.C) , 2000 година, и проблемите ми започнаха. Взех я от автокъща и не я бях пробвал как ускорява. Оказа се,че е меко казано "скопена". Маркуча на турбото се оказа "затапен" с болт а самото турбо е заминало. Както и куп други скрити проблеми... Въпроса ми е,дали турбото подлежи на рециклиране и къде? Както и ако може да ми препоръчате майстор,че днес обиколих пет сервиза и се наслушах на глупости за "тъпи англичани","смотан Роувър" и т.н. Друг е въпроса,че двама ми обясняваха как нямала пинове за компютърна диагностика,че била стара... Колата ще се оправя,каквото и да ми струва,така че помагайте със съвети. П.П. Извинявам се,ако някъде вече има подобна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 10 Януари, 2018 Типично по български да се прикрие каквото може, дори такъв важен проблем с турбото. Още се чудя по Дескавъри, в "Да продадеш колата си", като почнат да ремонтират едни невидими проблеми, ама просто манталитет. Има специализирани сервизи за Хонда в София, които може да ти помогнат адекватно, но можеш и сам да пробваш с части втора ръка, стига да знаеш точно какво трябва да търсиш. Има и фирми, които рециклират турбо, колко струва и къде обаче не знам. Чел съм и, че дезела на Ровър е доста "железен", както и, че е само с 3 подгревни свещи. Пози човек от форума може да ти каже нещо повече: https://forums.hondabg.com/profile/9537-mar_tod/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolaidragiev 1 #3 Отговорено 11 Януари, 2018 Благодаря ти! Ще пиша на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolaidragiev 1 #4 Отговорено 21 Януари, 2018 Здравейте колеги, След доста мъчително обикаляне по сервизи и слушане на всевъзможни глупости колко съм се прецакал с покупката на колата и как трябва да я разкарам( и това без почти никой да я погледне а на принципа " Много са смотани тия Хонди с дизел на Ровър,направо в я карай в моргата" ),реших да направя следните неща.(Само да уточня,че съм купил колата за 1500 лв. и не очаквам чудеса за тия пари,а съм си приготвил още толкова за първоначални ремонти.Винаги така правя при "нова" кола. А и целта на тази е "работна"-голям багажник,добра "возия" за дълъг път и т.н.) Реших,че ако наистина съм се прецакал,поне да разбера колко и в какво...Прегледах (доколкото разбирам,че по-принцим съм техник,ама на съдомиялни:)) свещи,кабели,бушони и каквото се сетих.Платих да ми прегледат ходовата и освен леко заминали предни десни накладки,не открихме друго.Заредих с възможно най-скъп дизел,сложих и добавка,долях масло,(антифриза си е ок) ,уговорих се с един приятел да стои на стендбай да ме прибира от пътищата и я настъпих...Колата както казах е с проблем в турбото,но въпреки това беше прекалено мудна. Подкарах я по подбалканския път,посока Карлово и и взех здравето дето се вика...Не бях карал кола толкова "душманската":))) И познайте...в един прекрасен момент,при около 4200 оборота на трета,колата хвърли един огромен облак черен дим и си викам утрепах я:) и секунди след това полудя.Хукна като луда(в рамките на 105 коня де) и чека изгасна. Промени се звука на двигателя от леко ядосана горила на мъркащо коте:)) Реших да я доизцедя и и навъртях 400км смесено каране(планина и после магистрала-170 си ги държеше без проблем). и колата се държи повече от прекрасно... Нямам идея какво и беше-единственото за което се сещам е запушен катализатор... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #5 Отговорено 22 Януари, 2018 Няма да е от него сега караи да видим кога пак ще светне чека и ще забие.и пиши. Дано да не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #6 Отговорено 27 Януари, 2018 Брато, двигателят ти е 20T2N Това е най-здравият мотор на Rover. Засилвам съм един такъв, но тебе сега друго те мъчи. Турбото не е с променлива геометрия която да се зацапа. Как разбра че турбото е заминало, луфта ли видяхте. За това което казваш с маркуча предполагам говориш за вакума, който контролира westgate клапана. Този дизел е хубав защото: няма променлива геометрия (както споменах по-горе), не е Common rail и маховика е твърд. Махни си катализатора, ако го има изобщо. Колата е с обд 2 и без проблем и се прави диагностика. Виж защо свети чека. Едно турбо втора ръка за тази кола е към 250 лв, ако това наистина е заминало си го смени. Сипи хубаво масло, смени ремъците и газ. Но първо я закачи на диагностика. Може да не е зацепена както трябва. Познавам един добър дизелджия в София който е правил навремето моят Rover с този мотор. Ако има нужда ще ти кажа къде е. До колегата KVD74. С 4 свещи е просто 4-тата е точно зад помпата и никой не иска да я сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове