Jump to content

Recommended Posts

Здравейте. От скоро съм собственик на колата, като до момента нямам опит с поддръжката на Хонда.

При проверката в сервиза (в който до момента ми ремонтират предходните коли) не могат да кажат с увереност къде е проблема. Съмнения за съединител. Но можело и скорости.

Превключването на предавките след 2ра става само с междинна газ и обороти около 1500-2000. Първите 2 предавки включват относително лесно, като при изключването на 1ва също се усеща леко противодействие, ако оборотите са повечко - невъзможно е изключването от скорост.
Моля за съвет. 
Не бих отказал и други предложения къде в/около Пловдив да ида за ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,което се усеща с левия крак,трудно ще го пресъздадеш с думички.

На място колата без да е запалена,лесно ли могат да се изредят всички скорости,без натиснат съединител?

Колата пак на място ,двигателя работи на празен ход,температура на термостат.Влизат ли всички скорости с натиснат съединител?

При всяко едно положение бих препоръчал промивка и смяна на маслото в кутията.4 литра МТФ3 ще ти с стигнат.Ще те хване 100-на лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпи на съединителя не ти отцепва притескателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място и незапалена, без натиснат съединител влиза само задната. В запалено, стационарно положение всички без задна влизат нормално, задната малко по-шантаво.
Температурата на двигателя си е ок, след около минута по-високи обороти, температурата се качва до половината на показателя и оборотите падат.
След което правя отново в изгаснало и стационарно положение същата проба. Без съединител и в стационарно положение, влизат 2, 3 и 5та. А като поизтине съвсем, влиза само задна.
Това си мисля, че ако бе проблем съединителя, щеше да го прави на всички скорости, а не само на някои? Дали не са изтъркани някои колела от скоростите?

Редактирано от Ben Ushela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтъркват се на определени километри като не се сменя маслото.Общо взето диагностиката е лесна .Източваш маслото,прецеждаш го през тензух и в зависимост от цвета на стружките Фена ти прави оферта...червено-жълт до златен са синхронизатори. Стоманения цват е колелета. АКо има и двата цвята отиваш на морга...предполагам..

Задната винаги влиза терсене малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа винаги ли влиза на запален двигател от място?

При запален двигател задната по-лесно ли влиза като направиш двойно амбриране или все същото?

На скорости май отива работата.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа влиза винаги лесно. Малко трудно обаче изключва. Задната не е проблемна. 3,4 и 5та са кофти.
Иначе педала на съединителя ми се струва доста мек, но нямам база за сравнение, качвал съм се само още един път в едно друго харви, не бе по-различен педала и там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че скоростите са заминали, наведи се долу, където е основата на педала на съединителя и виж дали от помпата е протекла една черна гняс. Ако е протекла (обикновено и мокета там е мокър или черен) ще е хубаво да смениш по някое време и помпата (гл. цилиндър) на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на съединителя може да бъде мек и с мек притискател,примерно Валео или заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете.

Има неща ,които през форума не могат да се диагностицират...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за ценните мнения! Оценявам го много! Надявам се да не ми се сърдите с прозаичните въпроси.

По мой спомен няма теч от горната помпа, поне не от страна на купето.
Ясно е, че предстои смяна на масло и евентуално помпа/и. И отново тест.
След което ще пиша тук отново с актуална инфо.
Ако ще отварям скоростната кутия на този D16W5, дали е подходящо да се удължи 5тата? Фена ли е човека или и при Омбре може?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена е човека,особенно за късите скорости...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и при мен се появи проблемче със съединителя, скоростите са добре, но педала отделя много долу, предположиха че може да е за смяна съединителя, но той е сменян миналата година, аксиалния лагер се чува че вие отмесец два насам, а това отделяне съвсем долу се появи преди два дни по време на пътуване. Някакви идеи или насоки за майстор в Бургас ако може ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата на съединителя.

Цитат

заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете.

 

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Помпата на съединителя.
заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете.
 
 
Да и аз стигнах до този извод, както беше казано по горе проверих педала на съединителя и там е протекло. Сега остава да разбера ремонтира ли се тази помпа или се купува нова.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Нова. 
ясно благодаря. помпата от къде мога да поръчам, в смисъл читав магазин или онлайн

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×