Ben Ushela 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2017 Здравейте. От скоро съм собственик на колата, като до момента нямам опит с поддръжката на Хонда.При проверката в сервиза (в който до момента ми ремонтират предходните коли) не могат да кажат с увереност къде е проблема. Съмнения за съединител. Но можело и скорости.Превключването на предавките след 2ра става само с междинна газ и обороти около 1500-2000. Първите 2 предавки включват относително лесно, като при изключването на 1ва също се усеща леко противодействие, ако оборотите са повечко - невъзможно е изключването от скорост.Моля за съвет. Не бих отказал и други предложения къде в/около Пловдив да ида за ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 1 Декември, 2017 Това ,което се усеща с левия крак,трудно ще го пресъздадеш с думички. На място колата без да е запалена,лесно ли могат да се изредят всички скорости,без натиснат съединител? Колата пак на място ,двигателя работи на празен ход,температура на термостат.Влизат ли всички скорости с натиснат съединител? При всяко едно положение бих препоръчал промивка и смяна на маслото в кутията.4 литра МТФ3 ще ти с стигнат.Ще те хване 100-на лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 1 Декември, 2017 Помпи на съединителя не ти отцепва притескателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ben Ushela 0 #4 Отговорено 1 Декември, 2017 (Редактирано) На място и незапалена, без натиснат съединител влиза само задната. В запалено, стационарно положение всички без задна влизат нормално, задната малко по-шантаво.Температурата на двигателя си е ок, след около минута по-високи обороти, температурата се качва до половината на показателя и оборотите падат.След което правя отново в изгаснало и стационарно положение същата проба. Без съединител и в стационарно положение, влизат 2, 3 и 5та. А като поизтине съвсем, влиза само задна.Това си мисля, че ако бе проблем съединителя, щеше да го прави на всички скорости, а не само на някои? Дали не са изтъркани някои колела от скоростите? Редактирано 1 Декември, 2017 от Ben Ushela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 1 Декември, 2017 Изтъркват се на определени километри като не се сменя маслото.Общо взето диагностиката е лесна .Източваш маслото,прецеждаш го през тензух и в зависимост от цвета на стружките Фена ти прави оферта...червено-жълт до златен са синхронизатори. Стоманения цват е колелета. АКо има и двата цвята отиваш на морга...предполагам.. Задната винаги влиза терсене малко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ben Ushela 0 #6 Отговорено 1 Декември, 2017 Първа влиза винаги лесно. Малко трудно обаче изключва. Задната не е проблемна. 3,4 и 5та са кофти.Иначе педала на съединителя ми се струва доста мек, но нямам база за сравнение, качвал съм се само още един път в едно друго харви, не бе по-различен педала и там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 2 Декември, 2017 Педала на съединителя може да бъде мек и с мек притискател,примерно Валео или заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете. Има неща ,които през форума не могат да се диагностицират... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ben Ushela 0 #8 Отговорено 2 Декември, 2017 Благодаря Ви за ценните мнения! Оценявам го много! Надявам се да не ми се сърдите с прозаичните въпроси.По мой спомен няма теч от горната помпа, поне не от страна на купето.Ясно е, че предстои смяна на масло и евентуално помпа/и. И отново тест.След което ще пиша тук отново с актуална инфо.Ако ще отварям скоростната кутия на този D16W5, дали е подходящо да се удължи 5тата? Фена ли е човека или и при Омбре може? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 2 Декември, 2017 Фена е човека,особенно за късите скорости... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eks 6 #10 Отговорено 12 Януари, 2018 Здравейте, и при мен се появи проблемче със съединителя, скоростите са добре, но педала отделя много долу, предположиха че може да е за смяна съединителя, но той е сменян миналата година, аксиалния лагер се чува че вие отмесец два насам, а това отделяне съвсем долу се появи преди два дни по време на пътуване. Някакви идеи или насоки за майстор в Бургас ако може ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K.Ang 4 #11 Отговорено 13 Януари, 2018 Помпата на съединителя. Цитат заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eks 6 #12 Отговорено 14 Януари, 2018 Помпата на съединителя. заради наличието на въздух или с заминала една от двете помпи ,а може и двете. Да и аз стигнах до този извод, както беше казано по горе проверих педала на съединителя и там е протекло. Сега остава да разбера ремонтира ли се тази помпа или се купува нова.Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 14 Януари, 2018 Нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eks 6 #14 Отговорено 14 Януари, 2018 Нова. ясно благодаря. помпата от къде мога да поръчам, в смисъл читав магазин или онлайнИзпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове