MLK 14 #1 Публикувано 25 Ноември, 2017 Здравейте, За по пригледно отварям нова тема. Някой правил ли е реглаж на ръчната спирачка? Прави ми впечатление, че хваща едва на последния зъб. Говорих с познат, който кара също втора генерация и каза, че има същия проблем. Мислел, че е от накладки, но били със същата дебелина на феродото като новите. Някакъв се опитал да я регулира, но нещо не се бил справил. Как е положението при вас? Някакви съвети, понеже не ми се ще да купя нови накладки да се окажа в същото положение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 25 Ноември, 2017 За Опела ли питаш или за ЦР-В ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #3 Отговорено 25 Ноември, 2017 Не купувай, а регулирай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #4 Отговорено 26 Ноември, 2017 Благодаря, колега! Имаш ли представа дали има нещо особено при процедурата? Markony, ако беше въпрос касаещ Опел, нямаше да е в темата за CR-V втора генерация. Ако пък е било сарказъм, е напълно излишен. Все още управлявам автомобила от подписа. Като започна да управлявам този, за който питам, ще бъде сменен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 26 Ноември, 2017 Благодаря, колега! Имаш ли представа дали има нещо особено при процедурата? Markony, ако беше въпрос касаещ Опел, нямаше да е в темата за CR-V втора генерация. Ако пък е било сарказъм, е напълно излишен. Все още управлявам автомобила от подписа. Като започна да управлявам този, за който питам, ще бъде сменен. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 26 Ноември, 2017 Особеното е, да намериш местото от където се регулира , а то е вътре в купето зад шофьорската седалка. Дърпаш седалката мах. напред, вдигаш едно парче от мокета и ще видиш едно капаче с болтче, развиваш го и под него е кантарчето за регулиране на хода на жилото. Ако не хващат равномерно, може да се наложи също да се дорегулират и от самите колела. Като свалиш гумите , на барабана имаш технологичен отвор с гумена тапа, махаш я, докарваш този отвор срещу зъбчатката на сп. цилиндър и с права отвертка, съответно обираш или даваш луфт (регулираш разстоянието) между накладките и барабана. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 26 Ноември, 2017 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #8 Отговорено 26 Ноември, 2017 Златни сте! Много ви благодаря за информацията! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 26 Ноември, 2017 Добре дошъл в клуба! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тигъра 1 #10 Отговорено 1 Декември, 2017 Привет От месец страдам много най вероятно от ръчната . И на мен не ми лови на последният зъб и я понатегнах от жилата под седалката и след 10-15 дни тръгвам и след 2км почва нещо да тропа от зад като на много крива джанта направо тресе колата огледах всичко си е ок с джанта болтовете тръгвам пак същото пипам дисковете и единя заден доста топъл тръгнах да се връщам и нещо изщрака като все едно се освободи и спря да тресе,Отивам на майстор свалихме дисковете и едната пружина тая дето е пред зъбчатката за реглажа на две места беше крива като стъпалца станала но здрава тествахме я връща се коректно.Вчера пак я дръпнах до край и пак същото тресене и пак изпукване и се оправи но при ляв завой почуква нещо като каре но от зад. Като вдигна над 80км не чука карах 60км 120км и после пак изчезна почукването но тая накладка си е топличка пипам я но е доста топла а другите не. Не знам какво да правя търся майстор дето може да свърши работа от София.Задни дискове и накладки нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 1 Декември, 2017 Да беше направил снимки...Имаш предвид долната пружина на горната схема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тигъра 1 #12 Отговорено 1 Декември, 2017 Да долната пружина на две места беше излязла по половин оборот от началото мислихме че си е фабрично така.Като свалихме другата видяхме че не фабрично така.А тропането при ляв завой прочетох че е от диференциала аз смених маслото и тогава се появи маслото е купено от хонда.Преди това не тропаше но бучеше при пълен ляв или десен сега това бучене го няма да сменя ли още веднъж маслото или да покарам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 1 Декември, 2017 Да промивка се прави задължително,но трябва да покараш малко и да включиш задното няколко пъти,че да поработят помпите и да се разбута мизерията в тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове