Jump to content
Vasil82

Въпрос за антифриз

Recommended Posts

Здравейте колеги, появи се странен проблем след смяна на ролки,ремъци и водна имам загуба на антифриз долях около 1 л. и гледам че пак леко е паднало нивото.Забелязах и друго че фара до казанчето и надолу до кората и част от радиатора са мазни.Радиатора е сменян има ли вероятност пак да се е пукнат.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е спукан, по ми идва като спукан маркуч при скоба ,при пренатягане на скобата се получава или пукване на гърловината на радиятора или спукване на маркуча. Измий умазнени те места ,провери маркучите при топъл мотор без да натягаш преди това никъде скоби. Измива се на студен мотор със меглио. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НА СТУДЕН МОТОР .След това като мотора вдигне температура гледаш и мачкаш маркучите. Ако и това не помогне направи това не се майтапя тоалетна хартия да тоалетна хартия , на всички места които те съмняват навиваш или подлагаш хартията и оставяш мотора да изтине , е после проверяваш но на студен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите ги прегледах не видях никъде пукнато,но ще огледам отново,скоби не съм натягал те са от тези които се стискат.Къде по принцип се пукат тези радиатори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Маркучите ги прегледах не видях никъде пукнато,но ще огледам отново,скоби не съм натягал те са от тези които се стискат.Къде по принцип се пукат тези радиатори.Ето и 2 снимки къде е оказан радиатора
4c1fceb3d848e90cb47a78b68fbf8fdd.jpgd431d7c935a031286571285463c0fb74.jpgИзпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем след 8 хил. км ще трябва да доливам. Но аз по едно време сложих газова и смених водна помпа и агренаж. С хартията е много хитро ще пробвам.. С помпа за гуми може да се надуе от маркуча за казанчето, в моя случай направо на радятора опитам помпата. При мен е малко и не мога да го хвана откъде е, варианта за гарнитура глава винаги си остава.

На старата ми хонда прокапваше от гарнитурата на водната помпа.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачка като я отворих едното гумено уплътнение ми се видя хлабаво

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега йоан със помпа не става . Сваляш радиатора , промиваш,пак промиваш, запушваш всички отвори освен 1 правиш редукция от гумен маркуч и пласмасова тръба на която да закачиш маркуча на компресор със манометър потапяш радиятара във корито със вода и надуваш до 1,1 бара.те така.Но ми е чудно защо . Като радиятор почти винаги се вижда дали тече. Само съм чул че има някъква добавка която я сипваш във радиятора после караш и се гледало през специялни очила и показвало каде има теч. Нещо подобно било като за климатиците. На климатика наистина си показва каде е пробива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две коли съм хващал теч с надуване с помпа и на двете не беше от радиатора. Като е топла се изпарява и не се вижда а студена няма налягане. Но сега е малко(дано да не гарнитура) и май ми трябва такава добавка и Очила. Sent from my A700 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених капачката и пак е същото положението

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич тая кола да не надува маркучи .? Колко са твърди .?Маслото как е .? Какъв пушек излиза от ауспуха.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите мисля че са нормално твърди, маслото е добре,пушек няма

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сетих се . Йоане сутрин особено сега на по хладно и пуснеш парното запотява ли предният прозорец .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат Василе по твойте снимки пролизването е извън радиатора ,пак те подсещям маркучето да не е прегънато.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се запотяват но за 8 000 не знам дали има и половинка,много малко е но дано не почнат да се запотяват че сигурно разглобяването е много. За гарнитура знам признаците, но ако не открия причината ще доливам докато стане по зле и видимо.

 

Sent from my A700 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах го наред е няма прегърнато,какви са признаците ако надува маркучите

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат Василе ще ти ги напиша, но не се вкарвай във този филм.Маркучи твърди,започва през капачката да избива,понякога меша вода със масло ,или обратното. Как се проверява, дърпаш щеката ако е станало на боза лошо ,или одвиваш капачката и ако има пак боза пак лошо, има и още 1 признак сътрин като запалиш припушва бяло син пушек. Вкарва вода във цилиндрите.Но при теб според мен нямаш тези признаци . Ти сам отрече за тях. Васе навий хартия по гъловината по маркучите на топъл мотор изчакай да истине и провери от къде капе. Ако не хванеш теча знаеш при чичо доктор ОХ БОЛИ. УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никой от тези признаци,сега направих сравнение с друга хонда еднакво твърди са, работата отива на радиатора

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един колега му вдигна нивото на маслото много карал я с 140 и то няколко дена и маслото си беше нормално като масло нищо общо с боза.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предният собственост каза че го е сменил, утре ще стане ясно от какво е

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без причина НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВДИГНЕ НИВОТО НА МАСЛОТО. 140 км не са нищо дори и за този модел ,ако ще да я кара 5 дена на тази скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата е проведена не надува,утре слагам новия радиатор,има ли някаква особеност при обезвъздушаване

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма . Мачаш маркучите и доливаш ,докато докато не излезе въздоха. Ако видиш зор питаш МАРКОНИ...!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Еле пък да няма, а?
Каква е особеноста

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забиваш една фуния в радиатора, наливаш антифриз и оставаш колата да работи на празен ход с парното на топло ,без включен вентилатор. Стараеш се фунията да не остава празна. След като отвори термостата ,ще глътне още около половин литър.Завърти ли перката,двигателя се гаси и се остава да изстине.Антифриза се долива отново.Като стане 30-40 градуса капачката се затваря.Количеството антифриз останало във фунията се премества в разширителния съд.След това започва самообезвъздушаването.Трае около 2 дена..загряване ,изстиване.Следи се само разширителния съд да не пада под минимума.

 

Ако има проблем по системата - сдухана гарнитура ,спукан маркуч или радиатор,самообезвъздушаването няма да се изпълни,защото системата няма да създъва вакуум ,чрез който да се издърпва вода от разширителния съд през капачката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разясняването колега.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А чак сега разбирам защо във квартала ме бъзикат . Ти кога си карал японец,ТИ имаш ли сертификат за каране на ХОНДА. Явно те са по различни от другите ДРИГИ . Ще изтегля наръчника на ХОНДА ЦРВ 1 . И ти ме препташ по въпросите ще издадеш ли такъв сертификат.! ДО МАРКОНИ. М,,да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То нали са "космически совалки" , та вярно да вземе да прочете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам толкова сложно обевъздушаване ,Х..ЪМ ,много одавна не съм правил. Ще попрегледам литературата , ще разпитам , тук там , Но да не стане както ЕМИЧА пише . Ще будя радостен да съм си закупил ,,КОСМИЧЕСКА СОВАЛКА,,но на да ли . Притежавал съм доста по сложни за подръжка ДРИГИ надали тази е толкова сложна . Преди няколко дена и свалихме кратуната ,Я ТИ ДА ВИДИШ БУТАЛА. ЩОТО ДРУГИТЕ НЯМАТ .? Ти лекичко ме обиди,джапанес февър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно при всяка марка и кола , си има тънкости и особености, но едва ли объзвъздушаването е една от тях в случая.

То е елементарно - като при нормалните коли, а не като при някои модели френски например. 

Сипваш течността, запалваш колата да загрее, за да отвори термостата, като следиш и доливаш течност, докато се включи вентилатора (това всичко на пуснато парно).  След което гасиш колата, доливаш в радиатора ако е нужно, доливаш течност и в разширителния съд до белезите, затваряш капачките и както казва Бранко караш и си следиш няколко дни течността в разширителния съд - системата сама ще си се дообезвъздуши ако има нужда.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Емич . И аз така съм го правил е на сивик , не на црв 1 след 2дена ще го правя на моито црв1 . Ти ме успокои че наистина не съм купил АПОЛО 1. Майтапя се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора е сменен и системата обезвъздушена.Благодаря на колегите включили се по темата.

Поздрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...