gogo_prim 0 #1 Публикувано 30 Октомври, 2017 Здравейте Колеги, преди месец си купих Акорд 2007, 2.0 и много му се радвам. Искам да му инсталирам дневни светлини различни от късите, които да се включват като запаля. Колата няма никакви екстри като автоматични фарове например. Може ли да се инсталират дневни светлини на този модел и имате ли препоръка къде могат да го направят? Колата няма и фарове за мъгла, така че има много места, на които биха могли да се монтират Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #2 Отговорено 30 Октомври, 2017 За монтажа на дневни светлини си има наредба (87 ако се не лъжа).. Вътре е описано всичко. Отстояние от земята, от края на автомобила, интензитет на светлината и на какви изисквания и стандарти трябва да отговарят.. Четеш, мериш и т.н. и се оказва, че ако искаш всичко да е в норма и по закон, то трябва или да го вградиш в фара или да изрежеш бронята точно под него И за да не правиш това - слагаш една платка за процентно палене на дългия, която да заблуждава милиционерите, че караш на къси Прочетох, че този вариант не ти се нрави, ама е най-безболезнен.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #3 Отговорено 30 Октомври, 2017 При мен този модул, свали оборотите на празен ход с почти 100 на долу! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo_prim 0 #4 Отговорено 31 Октомври, 2017 а инсталирането толкова ли е лесно, колкото свързване на кабели към бушоните и монтаж на самите светлини или има някакви особености? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #5 Отговорено 31 Октомври, 2017 Ето това на снимката е най-лесния монтаж. Става за 5-10 минути. Това е в случай, че не желаеш намеса (рязане и запояване) по инсталацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #6 Отговорено 31 Октомври, 2017 Моят модул е същият, само че монтиран от долу на кутията показана на горната снимка.Също не са прекъсвани кабели,а само частично заголени и запоени към тях кабелите на модула.За изолация,термошлаух. Стана добре и няма нищо видимо. За Пловдив, мога да дам кординати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 58 #7 Отговорено 31 Октомври, 2017 И аз съм купувал от тези модули за няколко коли. Всичко е бачка супер - никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #8 Отговорено 31 Октомври, 2017 Никога не съм приемал монтаж на някакво устройство в колата по начина показан по-горе. Моето е същото, взимано от Коматево където ги правят, и е монтирано под предпазителите, където на 2 от буксите се намират всички необходими кабели за свързване. Нищо не се реже разбира се, само малко се отстранява изолацията на съответния кабел и се запоява. Това е, работа за около час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #9 Отговорено 31 Октомври, 2017 Онова горе е на моя стар акорд.. и мене никога не ми е харесвало да бъде така монтирано. Навремето си го купих и реших да го тествам преди да го пойна на място. И така го тествах 3 години. Пусти мързел.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове