qwertyk 2 #1 Публикувано 28 Октомври, 2017 Задницата почна да хлопа ,и като гледам ще трябва да се сменят всички тампони и тн. Та въпросът ми е някой правил ли е тази операция, защото се чудя на коя част става да се свалет старите тампони и да се запресоват нови а кои части трябва да се сменят изцяло. Прикачам снимка от която разбирам че на повечето детайли става тази работа с смяната на тампоните ,то ест тези неща които са обозначени HAB -xxx се закупуват и се сменят..искам да разбера дали аз правилно съм разбрал благодаря предварително. Акорда е 1.8 Хетч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #2 Отговорено 28 Октомври, 2017 Колега, защо не започнеш с тампоните на амортесьорите? Съмнявам се всичко това което е на снимката да е за смяна. Карам над десет години такъв акорд, но двулитровия, (над 400хил км е), и нищо от това не се е налагало да сменя. Само биалетки и тампоните на стаб щангата. По принцип това многоточковоокачване отзад се слави с здравината си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #3 Отговорено 28 Октомври, 2017 Защото като гледам всичките тампони и уплътнения са напукани. Но това е разумен коментар може би наистина ще сменя тампона на амортисьора първо, после ще видим. Бяха сменени гумичките на стабилизиращата щанга ,но не даде никакъв ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 28 Октомври, 2017 Ти гледай да не са сплескани, сцепени... или да няма гума изобщо. Така напукани може да ти изкарат повече от нови неоригинални. Ако хлопа от тях ще имаш луфт в тампоните. Може само един или два да са за смяна...или изобщо да не е от тях. Разрови се из форума! Имаше тема тук за горните тампони на амортисьорите, че причиняват хлопане.Може и друго да е...резервната гума, газовата бутилка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #5 Отговорено 28 Октомври, 2017 Ти гледай да не са сплескани, сцепени... или да няма гума изобщо. Така напукани може да ти изкарат повече от нови неоригинални. Ако хлопа от тях ще имаш луфт в тампоните. Може само един или два да са за смяна...или изобщо да не е от тях. Разрови се из форума! Имаше тема тук за горните тампони на амортисьорите, че причиняват хлопане.Може и друго да е...резервната гума, газовата бутилка Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #6 Отговорено 29 Октомври, 2017 Горните тампони на задните амортисьори тропат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове