Jump to content
AeronTM

Спад в оборотите.

Recommended Posts

Здравейте.

От известно време имам проблеми с оборотите на празен ход. При студен двигател паля->карам-> освобождавам от скорост и оборотите са Ок . Но когато колата загрее освободя ли от скорост, на празен ход оборотите стигат почти до 0 и се връщат до към 200-300, но понякога угасва. И това е само при загрял мотор. Чистих стъпковото моторче, но не се оправя проблема. Мисля си че самото моторче е сдало багажа, но искам да чуя още някое мнение ако може

 

Колата е Сивик Д14з2 (1999г.японец) с всмукателен колектор от Д16з6 , но дросела и стъпковото моторче са от Д14з2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма газ , само на бензин се кара. И компа не изкарва грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не е стъпковото моторче,защото просто няма такова в колата...  въпреки,че все така наричат ЕАЦВ-то и RACV-то .В твоя случай е второто и е на дросела ,щом е чистено виж самите обороти да не са много ниски и ако трябва ги увеличи.

 

П.П еацв то и рацв то си работят винаги,не само при студен мотор ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За увеличаване на оборотите, от болта на дросела ли се бута?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но като се чисти дросела и МПХ се развива болчето да му се изчистят двата канала и след това се връща пак на същата позиция. От половин до един оборот се развива..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14Z4 - и аз имах подобен проблем, но при мен беше обратното. При студена - спираше да работи, а като загрее е добре (нещо не се изразих точно, моля без бъзици). Постепенно се задълбочаваше проблема, та чак до невъзможност да я карам - цели 2 години, докато намеря какво е. Започнах с чистене на дросел, сменях мап, чистих инжектори, сменях свещи, че и горивен филтър, после цял дросел с датчици и като не се оправи (от последното) остава само компютър. След датчиците по дросела, ме посъветваха да пробвам с комп.,понеже след тях само той остава да управлява двигателя. А не даваше никакви грешки, нито чек нито OBD. За 70 лв от мегапартс си реших проблема (леле-мале не вярвах). Най-добрия и безболезнен вариант е да имаш авер със същата модификация и да пробваш (менкаш) едно по едно докато намериш къде е проблема. При мен нямаше такава опция. Успех, колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи отново почистих дросела и всичко останало. Засега се оправих нещата на загрял двигател на свободна държи около 600 об. Мисля си, че като съм с колектор от з6, а дросел от д14. Стъпковото моторче се пада надолу и най-вероятно по бързо се зацапва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко са ниски тези обороти на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се реши след реглаж на клапани,и смяна на свещи.

 

Изпратено от моят HUAWEI TIT-L01 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...