AeronTM 308 #1 Публикувано 17 Октомври, 2017 Здравейте. От известно време имам проблеми с оборотите на празен ход. При студен двигател паля->карам-> освобождавам от скорост и оборотите са Ок . Но когато колата загрее освободя ли от скорост, на празен ход оборотите стигат почти до 0 и се връщат до към 200-300, но понякога угасва. И това е само при загрял мотор. Чистих стъпковото моторче, но не се оправя проблема. Мисля си че самото моторче е сдало багажа, но искам да чуя още някое мнение ако може Колата е Сивик Д14з2 (1999г.японец) с всмукателен колектор от Д16з6 , но дросела и стъпковото моторче са от Д14з2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 17 Октомври, 2017 Колата няма газ , само на бензин се кара. И компа не изкарва грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 18 Октомври, 2017 И според мен не е стъпковото моторче,защото просто няма такова в колата... въпреки,че все така наричат ЕАЦВ-то и RACV-то .В твоя случай е второто и е на дросела ,щом е чистено виж самите обороти да не са много ниски и ако трябва ги увеличи. П.П еацв то и рацв то си работят винаги,не само при студен мотор ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #4 Отговорено 18 Октомври, 2017 За увеличаване на оборотите, от болта на дросела ли се бута? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #5 Отговорено 18 Октомври, 2017 Не,но като се чисти дросела и МПХ се развива болчето да му се изчистят двата канала и след това се връща пак на същата позиция. От половин до един оборот се развива.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r16 24 #6 Отговорено 18 Октомври, 2017 D14Z4 - и аз имах подобен проблем, но при мен беше обратното. При студена - спираше да работи, а като загрее е добре (нещо не се изразих точно, моля без бъзици). Постепенно се задълбочаваше проблема, та чак до невъзможност да я карам - цели 2 години, докато намеря какво е. Започнах с чистене на дросел, сменях мап, чистих инжектори, сменях свещи, че и горивен филтър, после цял дросел с датчици и като не се оправи (от последното) остава само компютър. След датчиците по дросела, ме посъветваха да пробвам с комп.,понеже след тях само той остава да управлява двигателя. А не даваше никакви грешки, нито чек нито OBD. За 70 лв от мегапартс си реших проблема (леле-мале не вярвах). Най-добрия и безболезнен вариант е да имаш авер със същата модификация и да пробваш (менкаш) едно по едно докато намериш къде е проблема. При мен нямаше такава опция. Успех, колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #7 Отговорено 19 Октомври, 2017 Снощи отново почистих дросела и всичко останало. Засега се оправих нещата на загрял двигател на свободна държи около 600 об. Мисля си, че като съм с колектор от з6, а дросел от д14. Стъпковото моторче се пада надолу и най-вероятно по бързо се зацапва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 19 Октомври, 2017 Малко са ниски тези обороти на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #9 Отговорено 20 Октомври, 2017 При мен проблема се реши след реглаж на клапани,и смяна на свещи. Изпратено от моят HUAWEI TIT-L01 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове