Stiliqn86 47 #1 Публикувано 21 Септември, 2017 Здравейте колеги първо да кажа каква е колата акорд 2001г. фейслифт 2,3 мотор. И сега за проблема които е много странен (поне за мен). Винаги когато запаля копата след като е стояла примерно цял ден или цяла вечер и пусна веднага климатроника ако не съм подал газ примерно да е 1300 оборота започва да свири пистовият ремък. Мислех да не би да е от акумулатора защото беше стар и при палене да му пада тока и динамото да се мъчи да го зареди и да се натоварва веригата с климатика и от там, но смених акумулатора и пак е същото, смених и ремъкът сложих континентал и пак е така. След първото палене свири, но след това няма проблем колкото и да я паля. Помислих си да не би да е компресора на климатика, но не знам там какво може да е. Моля някои по запознати с нещата или които е имал такъв проблем да сподели какво да направя. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 21 Септември, 2017 Понатегни го ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 21 Септември, 2017 Свиренето се диагностицира много лесно от специалист с опит.Има свирене от износен /хлабав ремък, може да има превъртял лагер..а там са 4 броя,може да има заострени зъби на някоя шайба,може демпфера на шайбата на коляновия вал леко да мръдне и да измества оста на ремъка.През форума трудно ще стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 47 #4 Отговорено 24 Септември, 2017 Много ви благодаря за отговорите колеги. Интересното е че само при първото палене свири ремъка и то ако не подам газ да вдигна малко оборотите. Колега Markony на компресора на климатика ли казваш че има 4 бр, лагери или .... Демпфера ако мърда няма ли всеки път когато запаля да просвирва? Къде във варна да отида за да ми кажат от къде точно е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #5 Отговорено 24 Септември, 2017 На 2.3 мотора ремъците за натягане са 2 - един за хидравликата (трапецовиден) и широк, който обикновено свири. Другите два ако почнат да свирят, няма да ти е останал двигател, за който да се притесняваш, тъй като са ангренажен и ремък на баланса. Широкия се натяга от десния болт под алтернатора. Трябва да е достатъчно стегнат, за да не можеш на ръка да го завъртиш на 45 градуса. Ако е стегнат и все пак свири - Маркони вече се е произнесъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 47 #6 Отговорено 24 Септември, 2017 Да ме извиниш колега но на моят мотор 2,3 пистовите ремъци са 2 единият е на хидравликата другият е на динамото и компресора на климатика. И на хидравликата не е трапецовиден а е канален (пистов) ремък. Да натегнати са. За другите ремъци не говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #7 Отговорено 29 Септември, 2017 Случайно да е получил масълце? Ако свири с една здрава щанга надигаш помпата и стягаш болта. нямаш друг вариант за натягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове