Jump to content
deyan_d

Ниска работна температура на двигателя

Recommended Posts

Здравейте,

 
От няколко дена съм собственик на Хонда ФР-В 2005г., 2.0 бензин,150 к.с. Това е първата ми Хонда и за сега впечатления ми от колата са добри, но забелязах нещо странно, което не знам дали е проблем. Ще се радвам ако някой по-опитен сподели мнение.
При работа колата започва да загрява нормално, но стрелката спира преди средата на разгрефаната скала. Тъй като средата по никакъв начин не е маркирана, в началото реших, че може би това е мястото кадето стрелката трябва да спира, въпреки че на око е доста преди средата. Стрелката се застопорява и няма никакво мърдане от това положение. Впоследствие обаче установих, че двете перки се включват изключително често. Усеща се най-вече като чакам на някой светофар, тъй като е по-тихо. Перките се включват за няколко секунди (20-30 сек), спират и след още толкова пак се включват. Възможно ли е да има проблем с датчика на перките, който да ги кара да включват прекалено рано, а колата да се опитва да загрее още и затова да се получава това постоянно включване на перките?
 
Прилагам снимка на положението на стрелката.

 

 

 
Благодаря,
Деян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма за какво да се притесняваш. Така е положението на стрелката и при Сивик 7. Но за честото включване на перките не е така. Това пък зависи от много неща.

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А климатроника беше ли пуснат по това време?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същата кола и стрелката стои там на същото място и не мърда. Ако климатроника е бил пуснат, чуваш и неговата перка и тя те лъже. Всичко ти е наред, според мене и няма за кво да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете перки работят винаги заедно и при загряване на двигателя и при работа на климатроника на охлаждане/изсушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи климатроника и пробвай без него. И на охлаждане и на изсушаване той няма как да не работи. Просто го спри и виж какво се случва., за да видиш дали няма някаква джамбазка намеса. При нормална работа на климатика/троника, неговата перка се включва наистина през около 20 сек. и после спира. Независимо на какъв режим е - охлаждане или изсушаване. Това е нормалната му работа. При мене неговата перка е по-шумна от перката на водния радиатор и се чува доста осезаемо. Другата се включва на 95 градуса при мене и температурата на таблото е в същото положение, както на твоята снимка. Според мене няма за какво да се притесняваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви за отговорите.

 

Успокоихте ме, щом това е нормалното положение на стрелката. 

 

Проверих антифриза в радиатора е до горе на студен двигател. Разширителния съд е на доста трудно място и не можах да го проверя, но доколкото разбрах е достатъчно да се провери дали в радиатора е до горе.

 

Действително това редовно включване на перките се усеща само при работещ климатроник. Сега като имаше малко по хладни дни и нямаше нужда от AC нямаше такова нещо. 

Мерси отново за информацията.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...