Jump to content
Sign in to follow this  
martjo

Заменяемост на водна помпа

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Колеги имам следния проблем с напасването на ангренажния ремък на D15B2. Проблемът се "появи" след шлайф на главата с 1 мм. Ремъкът е доста охлабен и това ме притеснява много, не знам в кой момент ще прескочат зъби и ще стане компот. :)

 

Четох из щатските форуми, че този "дълъг" вече ремък, се компенсира с водна помпа от B16A, тъй като зъбите на помпата са 22 ( за сметка на помпа от D серия, където са 19) на брой. Съответно и диаметърът на "колелото" е 56 мм за D и 65 мм за B, разлика 9мм.

 

Въпросът ми е дали пасват монтажните отвори на помпата от B16A на блока D15B2? Някой правил ли е тази замяна?

 

Мисля, че това е единствения начин да "опъна" ремъка...

 

 

Благодаря предварително за отговрите!!!

 

Поздрави

 

Мартин

Share this post


Link to post
Share on other sites

Що не сложиш ремък с един зъб по малко и готово.? 

И обясни ми от чии зор делна 1мм.? 

И раздвижна ролка сложили.? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото мога да измеря на око е 1/2 зъб, при зацепването толкова дава разлика;

Делнах я, защото "леко" я карах в режим прегряване :)

Има раздвижна ролка, но не може да компенсира дължината на ремъка, след няколко оборота се "намества" пак в отпуснато състояние и то при "дългата" страна на ремъка ( от разпределителния вал към коляновия)....

 

въпросът остава ;)..... за помпата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 И с ролка няма да компесираш нищо. По спомен не стават помпите а имаше вариант за ролка оптяжна. 

С раздвижната трябва да компесираш разликата в зацепването. 

Edited by fenabg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да зацепването идва, но след 2-3 оборота пак се отпуска. Намествам го да е еднакво обтегнат от двете страни на ролката на разпределителния вал, завърта и след това отново се отпуска в предната към фаровете страна.... Видях в един форум, финландец е правил тая процедура с многото пилене на главата на същия двигател, там решението му е да размени само колелата на водните помпи и така е поправил отпуснатия ремък. Само че ми се струва доста шантава работа да изтръгнеш колелата на двете помпи и да сложиш 22 зъбовото на ОЕМ помпата за D15B2....

038214068.jpg?r=0

 

Това е оригиналният линк: https://onecamonly.com/threads/milling-the-head-alot-and-problems-related-to-it.1091/

Edited by martjo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложи по къс ремък

Edited by AMD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Адаш от какво по-къс, той моя е 106 зъба...??? гледма  на Z6  са 104 там идва много скъсяването май, при мен се касае за 1/2 макс за 1 зъб работата...

Edited by martjo

Share this post


Link to post
Share on other sites

има и 105 същата стъпка и височина на зъбите ,не от хонда.Единствената му разлика е че е 2мм по тесен 22мм а хондовите са 24мм

драсни едно лс ако ти трябва такъв

Edited by AMD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...