Jump to content
martjo

Заменяемост на водна помпа

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Колеги имам следния проблем с напасването на ангренажния ремък на D15B2. Проблемът се "появи" след шлайф на главата с 1 мм. Ремъкът е доста охлабен и това ме притеснява много, не знам в кой момент ще прескочат зъби и ще стане компот. :)

 

Четох из щатските форуми, че този "дълъг" вече ремък, се компенсира с водна помпа от B16A, тъй като зъбите на помпата са 22 ( за сметка на помпа от D серия, където са 19) на брой. Съответно и диаметърът на "колелото" е 56 мм за D и 65 мм за B, разлика 9мм.

 

Въпросът ми е дали пасват монтажните отвори на помпата от B16A на блока D15B2? Някой правил ли е тази замяна?

 

Мисля, че това е единствения начин да "опъна" ремъка...

 

 

Благодаря предварително за отговрите!!!

 

Поздрави

 

Мартин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не сложиш ремък с един зъб по малко и готово.? 

И обясни ми от чии зор делна 1мм.? 

И раздвижна ролка сложили.? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото мога да измеря на око е 1/2 зъб, при зацепването толкова дава разлика;

Делнах я, защото "леко" я карах в режим прегряване :)

Има раздвижна ролка, но не може да компенсира дължината на ремъка, след няколко оборота се "намества" пак в отпуснато състояние и то при "дългата" страна на ремъка ( от разпределителния вал към коляновия)....

 

въпросът остава ;)..... за помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И с ролка няма да компесираш нищо. По спомен не стават помпите а имаше вариант за ролка оптяжна. 

С раздвижната трябва да компесираш разликата в зацепването. 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да зацепването идва, но след 2-3 оборота пак се отпуска. Намествам го да е еднакво обтегнат от двете страни на ролката на разпределителния вал, завърта и след това отново се отпуска в предната към фаровете страна.... Видях в един форум, финландец е правил тая процедура с многото пилене на главата на същия двигател, там решението му е да размени само колелата на водните помпи и така е поправил отпуснатия ремък. Само че ми се струва доста шантава работа да изтръгнеш колелата на двете помпи и да сложиш 22 зъбовото на ОЕМ помпата за D15B2....

038214068.jpg?r=0

 

Това е оригиналният линк: https://onecamonly.com/threads/milling-the-head-alot-and-problems-related-to-it.1091/

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи по къс ремък

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш от какво по-къс, той моя е 106 зъба...??? гледма  на Z6  са 104 там идва много скъсяването май, при мен се касае за 1/2 макс за 1 зъб работата...

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и 105 същата стъпка и височина на зъбите ,не от хонда.Единствената му разлика е че е 2мм по тесен 22мм а хондовите са 24мм

драсни едно лс ако ти трябва такъв

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×