ivanpavlov89 0 #1 Публикувано 3 Август, 2017 Здравейте, колеги, От 1 седмица насам при "студен старт" ФР-Вто ми пали много трудно (5-10 сек върти) и след като запали оборотите са нестабилни за още 5-10 секунди. Като подам газ и поработи малко се регулират и няма никакви други симптоми. На горещ двигател няма проблем при запалването. Към момента индикации/лампи по таблото не светят. Говорих с майстора ми и каза, че проблема може да е от много места и е трудно откриваем (дюзи, датчик за високото налягане на горивото, гнп и т.н.) Някой имал ли е сходен проблем с такъв дизелов мотор и как го е отстранил? Изчетох доста теми, но все за бензинови и не открих тема с решен проблем за 2.2 дизеловият мотор. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 3 Август, 2017 Обърнал ли си внимание дали ти изгасва лампата за подгревните свещи преди да завъртиш ключа? Отделно, горивен филтър кога си сменял и евентуално какво гориво сипваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivanpavlov89 0 #3 Отговорено 12 Август, 2017 изчаквам лампата да изгасне преди запалване. обикновено за около секунда е активна. гориво сипвам на марешки в бургас и ивони на правец.до сега с тези горива не бях/съм имал проблем. последното зареждане направих на шел пазарджик и сложих добавка за дизел Autol Desolite DW. тази сутрин запалих да преместя колата, запали трудно. след 30-40 мин се натоварихме и при първи опит да запаля чак на 5-6та секунда въртене едвам запали и след секунда изгасна, след това 5-6 опита безуспешни като въртя 6-7 секунди на стартер. дигнах капака подкачих няколко пъти нафта докато се втвърди помпичката и следващият опит на 4-5та селкунда запали. забелязах, че проблема е по сериозен след дълго пътуване (София - Бургас) и на следващият ден е най-трудно запалването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #4 Отговорено 18 Септември, 2017 Смени горивния филтър. Ако не си го сменял скоро. Но гледай да е същия като оригиналния, че аз съм брал ядове с него. И при мен не палеше, но при толъл стрт, влизаше въздух в горивната сиситема и ГНП-то не можеше да направи достатъчно налягане, за да запали. При тебе ми клони към запушен филтър. Това е най-лесното нещо, което може да направиш, за да отхвърлиш възможността за недостиг на нафта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakoni 1 #5 Отговорено 1 Октомври, 2017 КОЛЕГА НЕ МИ СЕ ИСКА ДА ВЯРВАМ ,НО НАЙ-ВЕРОЯТНО НА ПАЗАРДЖИК НЕЩО Е СИПАНО СТРАННО, А СИ ПЛАТИЛ ЗА НАФТА.НЕ ЗНАМ НА КОЛКО ТИ Е МАСЛОТО, НО СМЕНИ КАКТО КАЗВА КОЛЕГАТА ФИЛТЪРА ГОРИВНИЯ. АКО МОЖЕШ И МАСЛЕНИЯ. ПРОЖЕРИ НА ПЪЧКАТА КОНСИСТЕНЦИЯТА НА МАСЛОТО. НЕ ЗНАМ С КАКВО КАРАШ, НО И ТАМ СИ Е ЕБАЛО МАМАТА. ЕДИН СЪВЕТ. НЕ КУПУВАЙ ОТ БЕНЗИНОСТАНЦИИТЕ БОКЛУЦИ. ВЗИМАЙ СИ САМО ДОБАВКА BARDHAL. ТЯ Е 36 ЛЕВА ЛИТЪРА И СЕ СЛАГА ПО КАПАЧКА НА РЕЗЕРВОАР ЛЯТОТО И ДВЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗИМАТА. ВЛЕЗИ В САЙТА НА BARDHAL.ЗА ТОЯ ЛУД МОТОР НЕ ПРАВИ КОМПРОМИСИ. ВЗЕМИ СИ МАСЛО STHILL ЧЕРВЕНОТО ЗА РЕЗАЧКИ И СЛАГАЙ НА ЕДИН РЕЗЕРВОАР 300 МИЛИЛИТРА. ГЛЕДАМ СЕГА И BARDHAL ИМАТ ТАКОВА ЩЕ СЕ ПОСЪВЕТВАМ.НАФТА СЛАГА- САМО НА ГАЗПРОМ ОТ СКЪПАТА И ПАК СИ СЛАГАШ ДОБАВКА. АКО ЛИ НЕ ИЗЗБЯГВАЙ ОМВ ШЕЛ. ЕВЕНТУАЛНН ЛОКОЙЛ НО СКЪПОТО. ТОВА Е АКО ИСКАШ БЕЗПРОБЛРМНОСТ. 4-ТА ГОДИНА МОТОРА БЕСНЕЕ. ОТНАЧАЧАЛО ГО ВЗЕХ С МОБИЛ1. ЕМИ БАТЕ ДО 10000 МИ ГОРЕШЕ ПОВЕЧЕ ОТ ЛИТЪР. ПРИ ТОВА 10-40 МАЛЕЕ. МАХНАХ ГО И СЛОЖИХ BARDHAL 5-40 НО XTC POLAR PLUS. ЕМИ 12000 КОЛАТА МРЪДНА МАСЛОТО С САНТИМ ОТ ПЪЛНО НА ПРЪЧКАТА. ЗДРАВО КАРАНЕ 160-180 РАЗБИРА СЕ ЛЕТНИ ГУМИ КОНТИНЕНТАЛ КОНТИ ПРЕМИУМ5. ДРЪЖ НИ В ТЕЧЕНИЕ. А ПРЕДИ МЕСЕЦ СМЕНИХ ЛАГЕРИТЕ НА ОБТЯЖНАТА И ПАРАЗИТНАТА РОЛКИ ЦЕНА 14 ЛЕВА И ЗА ДВЕТЕ ЛАГЕРИ КОБО. УСПЕХ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #6 Отговорено 2 Октомври, 2017 ....... след 30-40 мин се натоварихме и при първи опит да запаля чак на 5-6та секунда въртене едвам запали и след секунда изгасна, след това 5-6 опита безуспешни като въртя 6-7 секунди на стартер. дигнах капака подкачих няколко пъти нафта докато се втвърди помпичката и следващият опит на 4-5та селкунда запали. Сега го виждам / месец август ме нямаше/ и дано да си намерил проблема, но ако не си, провери първо тези лесни неща: - това гуменото мехче , е и един вид клапан, за да не ти пада горивото - може да не държи и най- вероятно ти е там проблема. - да вкарва въздух в системата - примерно от некачествен филтър или уплътнението му. - благодарение на тази добавка която си сложил, да си задръстил тотално филтъра от вдигналите се боклуци от резервоара - затова го провери и смени. Ако не е от тези неща, ще продължаваме да гадаем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове