Jump to content
ivanpavlov89

2.2 CTDI Трудно пали

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

От 1 седмица насам при "студен старт" ФР-Вто ми пали много трудно (5-10 сек върти) и след като запали оборотите са нестабилни за още 5-10 секунди. Като подам газ и поработи малко се регулират и няма никакви други симптоми. На горещ двигател няма проблем при запалването. Към момента индикации/лампи по таблото не светят. 

Говорих с майстора ми и каза, че проблема може да е от много места и е трудно откриваем (дюзи, датчик за високото налягане на горивото, гнп и т.н.)

 

Някой имал ли е сходен проблем с такъв дизелов мотор и как го е отстранил? Изчетох доста теми, но все за бензинови и не открих тема с решен проблем за 2.2 дизеловият мотор.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнал ли си внимание дали ти изгасва лампата за подгревните свещи преди да завъртиш ключа? Отделно, горивен филтър кога си сменял и евентуално какво гориво сипваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчаквам лампата да изгасне преди запалване. обикновено за около секунда е активна. гориво сипвам на марешки в бургас и ивони на правец.до сега с тези горива не бях/съм имал проблем. последното зареждане направих на шел пазарджик и сложих добавка за дизел Autol Desolite DW. тази сутрин запалих да преместя колата, запали трудно. след 30-40 мин се натоварихме и при първи опит да запаля чак на 5-6та секунда въртене едвам запали и след секунда изгасна, след това 5-6 опита безуспешни като въртя 6-7 секунди на стартер. дигнах капака подкачих няколко пъти нафта докато се втвърди помпичката и следващият опит на 4-5та селкунда запали. забелязах, че проблема е по сериозен след дълго пътуване (София - Бургас) и на следващият ден е най-трудно запалването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени горивния филтър. Ако не си го сменял скоро. Но гледай да е същия като оригиналния, че аз съм брал ядове с него. И при мен не палеше, но при толъл стрт, влизаше въздух в горивната сиситема и ГНП-то не можеше да направи достатъчно налягане, за да запали. При тебе ми клони към запушен филтър. Това е най-лесното нещо, което може да направиш, за да отхвърлиш възможността за недостиг на нафта.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 КОЛЕГА НЕ МИ СЕ ИСКА ДА ВЯРВАМ ,НО НАЙ-ВЕРОЯТНО НА ПАЗАРДЖИК НЕЩО Е СИПАНО СТРАННО, А СИ ПЛАТИЛ ЗА НАФТА.НЕ ЗНАМ НА КОЛКО ТИ Е МАСЛОТО, НО СМЕНИ КАКТО КАЗВА КОЛЕГАТА ФИЛТЪРА ГОРИВНИЯ. АКО МОЖЕШ И МАСЛЕНИЯ. ПРОЖЕРИ НА ПЪЧКАТА КОНСИСТЕНЦИЯТА НА МАСЛОТО. НЕ ЗНАМ С КАКВО КАРАШ, НО И ТАМ СИ Е ЕБАЛО МАМАТА. ЕДИН СЪВЕТ. НЕ КУПУВАЙ ОТ БЕНЗИНОСТАНЦИИТЕ БОКЛУЦИ. ВЗИМАЙ СИ САМО ДОБАВКА BARDHAL. ТЯ Е 36 ЛЕВА ЛИТЪРА И СЕ СЛАГА ПО КАПАЧКА НА РЕЗЕРВОАР ЛЯТОТО И ДВЕ НА РЕЗЕРВОАР ЗИМАТА. ВЛЕЗИ В САЙТА НА BARDHAL.ЗА ТОЯ ЛУД МОТОР НЕ ПРАВИ КОМПРОМИСИ. ВЗЕМИ СИ МАСЛО STHILL ЧЕРВЕНОТО ЗА РЕЗАЧКИ И СЛАГАЙ НА ЕДИН РЕЗЕРВОАР 300 МИЛИЛИТРА. ГЛЕДАМ СЕГА И BARDHAL ИМАТ ТАКОВА ЩЕ СЕ ПОСЪВЕТВАМ.НАФТА СЛАГА- САМО НА ГАЗПРОМ ОТ СКЪПАТА И ПАК СИ СЛАГАШ ДОБАВКА. АКО ЛИ НЕ ИЗЗБЯГВАЙ ОМВ ШЕЛ. ЕВЕНТУАЛНН ЛОКОЙЛ НО СКЪПОТО. ТОВА Е АКО ИСКАШ БЕЗПРОБЛРМНОСТ. 4-ТА ГОДИНА МОТОРА БЕСНЕЕ. ОТНАЧАЧАЛО ГО ВЗЕХ С МОБИЛ1. ЕМИ БАТЕ ДО 10000 МИ ГОРЕШЕ ПОВЕЧЕ ОТ ЛИТЪР. ПРИ ТОВА 10-40 МАЛЕЕ. МАХНАХ ГО И СЛОЖИХ BARDHAL 5-40 НО XTC POLAR PLUS. ЕМИ 12000 КОЛАТА МРЪДНА МАСЛОТО С САНТИМ ОТ ПЪЛНО НА ПРЪЧКАТА. ЗДРАВО КАРАНЕ 160-180 РАЗБИРА СЕ ЛЕТНИ ГУМИ КОНТИНЕНТАЛ КОНТИ ПРЕМИУМ5. ДРЪЖ НИ В ТЕЧЕНИЕ. А ПРЕДИ МЕСЕЦ СМЕНИХ ЛАГЕРИТЕ НА ОБТЯЖНАТА И ПАРАЗИТНАТА РОЛКИ ЦЕНА 14 ЛЕВА И ЗА ДВЕТЕ ЛАГЕРИ КОБО. УСПЕХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....... след 30-40 мин се натоварихме и при първи опит да запаля чак на 5-6та секунда въртене едвам запали и след секунда изгасна, след това 5-6 опита безуспешни като въртя 6-7 секунди на стартер. дигнах капака подкачих няколко пъти нафта докато се втвърди помпичката и следващият опит на 4-5та селкунда запали. 

 

Сега го виждам / месец август ме нямаше/ и дано да си намерил проблема, но ако не си, провери първо тези лесни неща:

 

- това гуменото мехче , е и един вид клапан, за да не ти пада горивото - може да не държи и най- вероятно ти е там проблема.

- да вкарва въздух в системата - примерно от некачествен филтър или уплътнението му.

- благодарение на тази добавка която си сложил, да си задръстил тотално филтъра от вдигналите се боклуци от резервоара - затова го провери и смени.

 

Ако не е от тези неща, ще продължаваме да гадаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×