Nikito82 61 #1 Публикувано 26 Юли, 2017 Здравейте, как може да се провери дали работят подгрева на седалките в тази жега. Дойде ми на ум да вържа мултицет на волтове и да видя в покой колко показва акумулатора и след като натисна бутона за подгрев. Та показанията на LOW бяха -0.04V , а на HIGH 0.08V. Може ли по този начин да се установи? Пробвах и с различни консуматори, като фарове, габарити и музика да видя спада на напрежение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #2 Отговорено 26 Юли, 2017 Дори и в жегата седалките се усещат яко като ги пуснеш.. Няма нужда от никакво мерене. От време на време си я пускам без да искам и доста осезателно ме стопля. Дори и в жега без климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 26 Юли, 2017 А дали е показателно това мерене? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #4 Отговорено 26 Юли, 2017 Кое мерене, на топлина в градуси? Волтаж? Вклчват, изключват, кога и след колко време? Седалка, гръб? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #5 Отговорено 26 Юли, 2017 Волтажа съм описал. Между другото как работят подгревите? Стигат до определена температура и изключват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 26 Юли, 2017 Точно така. Даже според мен доста бавно загряват. След това изключват. После пак се включват и така.. но кога се изключват, температира или време... не ми е ясно. Топлят ли, работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #7 Отговорено 26 Юли, 2017 Свали бушона за подгрева (нямам никаква представа къде е!) ако можеш допри едната сонда до единия извод на цокъла, а другата - до другия. Това го направи на най-големия обхват на мултицета за измерване на прав ток. Имай предвид, че при евтините уреди обхватът за големи токове не е през предпазител -> ако направиш нещо не както трябва, може доста хубаво да се изгориш. Прави го само ако си сигурен какво точно правиш. Не знам техническите спецификации на нагревателя, но може би на високата степен ще отчете 3-4 ампера ток, на ниската - двойно надолу. Това може да измериш и с ампер-клещи на акумулатора - най-безопасното е това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове