Jump to content
Nikito82

Проверка на подгрева на седалките

Recommended Posts

Здравейте, как може да се провери дали работят подгрева на седалките в тази жега. Дойде ми на ум да вържа мултицет на волтове и да видя в покой колко показва акумулатора и след като натисна бутона за подгрев. Та показанията на LOW бяха -0.04V , а на HIGH 0.08V. Може ли по този начин да се установи? Пробвах и с различни консуматори, като фарове, габарити и музика да видя спада на напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и в жегата седалките се усещат яко като ги пуснеш.. Няма нужда от никакво мерене.

От време на време си я пускам без да искам и доста осезателно ме стопля. Дори и в жега без климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е показателно това мерене?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое мерене, на топлина в градуси? Волтаж? Вклчват, изключват, кога и след колко време? Седалка, гръб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волтажа съм описал. Между другото как работят подгревите? Стигат до определена температура и изключват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.

Даже според мен доста бавно загряват. След това изключват. После пак се включват и така.. но кога се изключват, температира или време... не ми е ясно.

Топлят ли, работят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали бушона за подгрева (нямам никаква представа къде е!) ако можеш допри едната сонда до единия извод на цокъла, а другата - до другия. Това го направи на най-големия обхват на мултицета за измерване на прав ток. Имай предвид, че при евтините уреди обхватът за големи токове не е през предпазител -> ако направиш нещо не както трябва, може доста хубаво да се изгориш. Прави го само ако си сигурен какво точно правиш.

 

Не знам техническите спецификации на нагревателя, но може би на високата степен ще отчете 3-4 ампера ток, на ниската - двойно надолу. Това може да измериш и с ампер-клещи на акумулатора - най-безопасното е това. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...