Nikito82 61 #1 Публикувано 24 Юли, 2017 Здравейте, запалката ми в колата не иска да се задържи, когато я натисна. Има ли оправия или трябва нова? И от къде може да се закупи. Иначе си слагам зарядно там и няма проблем, работи си перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 24 Юли, 2017 Има голяма вероятност запалката ти да не е оригиналната. Често търговците правят подобни заменки, че да стои пълен комплекта. Направи една снимка да я видим и сравним с нашите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 24 Юли, 2017 Ето я. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #4 Отговорено 24 Юли, 2017 Нека друг да каже, аз от снимките не мога да позная, защото моята съм я махнал, не я използвам, но предположението на Тино е най-вероятно. Надникни в гнездото да видиш лапичките дали изглеждат добре, да не са изкривени или несиметрични поради вкарване на неправилна запалка. Задържането вътре не зависи дали има напрежение или не. Принципа на всяка запалка е един и същи- вътре има две биметални лапички, които задържат механично разширението на главата на запалката като я натиснеш. При нагряване лапичките се отварят и запалката изскача... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #5 Отговорено 25 Юли, 2017 (Редактирано) Точно това беше и при мен на предишната ми кола. Когато вкарвах в запалката зарядно за телефон например, след това запалката не се задържаше и "не изскачаше". Реших проблема с една малка отвертка като леко поизкривих пластините навътре. Само трябва да се внимава да не даде на късо и аз лично извадих бушона на запалката за да го предотвратя. Може да се пробва дали запалката изобщо нагрява като я задържиш натисната за 10-на секунди и я извадиш и видиш дали е загряла. Редактирано 25 Юли, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 25 Юли, 2017 Да, запалката си е оригинална. Моята е същата, а колата е купувана от Бултрако, та се надявам да не са ми я подменили. Сега следва някой да снима как стоят пластините и как са твоите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #7 Отговорено 25 Юли, 2017 Когато вкарвах в запалката зарядно за телефон например, след това запалката не се задържаше и "не изскачаше". Реших проблема с една малка отвертка като леко поизкривих пластините навътре. Само трябва да се внимава да не даде на късо и аз лично извадих бушона на запалката за да го предотвратя. Може да се пробва дали запалката изобщо нагрява като я задържиш натисната за 10-на секунди и я извадиш и видиш дали е загряла. Абсолютно правилно мнение. Със задържането натисната ще провери само дали нагревателя не е прекъснал, но за задържането вътре трябва да види пластините. Ето картинка, в средата в дъното е "+", корпуса е "-",ластините са в ляво и дясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #8 Отговорено 25 Юли, 2017 Така, запалката я оправих, поиздърпах пластинките и всичко заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #9 Отговорено 25 Юли, 2017 Ми пращай бирата, че е жега... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #10 Отговорено 25 Юли, 2017 Носисееее. Няма как да се даде на късо, запалката не работи, когато колата не е на контакт. Едит от мод: Простете, но има опция за редакция на пост! Що аз трябва да се намесвам?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове