EMJ 0 #1 Публикувано 4 Юли, 2017 При пускане на вентилация по решетките се натрупват мъх и малки парчета като дунапрен. Въздушните филтри са сменени. Някой има ли схема на въздуховодите и клапата, и какъв материал са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 4 Юли, 2017 Това с дунапрена, този материял е само около филтрите за купето. При теб се с сгъбясал и се рони, респективно не уплътнява и около фитрите, което пък пропуска боклуци от вън. С малко гъзене и псувни, можеш да си ги подмениш с дунапрен или гума за прозорци, за домашни нужди, от тези с двойно лепящия скоч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EMJ 0 #3 Отговорено 4 Юли, 2017 Благодаря! А сигурно ли е, че е само там дунапрен? При клапата какъв е материалът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #4 Отговорено 4 Юли, 2017 Може и там да е, надявам се да споделиш ако намериш още някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #5 Отговорено 4 Юли, 2017 Дунапрен има и на въздуховодите на клапите на двата отвора, на централната конзола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 4 Юли, 2017 По-скоро е от двете централни духалки, свалял съм ги и там има дунапренен уплътнител, който се рони. И при мен е така, цялото табло става в малки прашинки дунапрен, ама не съм се занимавал да разглобявам, че може по-лошо да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bidjo 12 #7 Отговорено 3 Октомври, 2017 При мен също се разхвърчаха разни парчета дунапрен от отворите пред стъклото. След това забелязах, че не мога да спра въздуха през средните духалки, въпреки спортният вентилатор. Силата на съдията е правопропорционално на скоростта. Единствения начин е като обърна циркулацията да е само в купето. Някой да знае как се ремонтира това, че иде студ и не ме радва постоянно да ми духа студ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове