Jump to content
qnkomu

Диагностичен код C0700 и неговото значение

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От 3 години имам Хонда CR-V III 150 к.с. SOHC R20А2. При закачане на OBDII четец винаги ми се изписва Pending Fault Code - C0700. Никъде не мога да намеря информация на какво се дължи този код. 

Автомобилът е с автоматична скоростна кутия. Ако някой е имал подобен проблем или има информация за този код моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно.0700 е проблем на автоматика,но кода е спицифичен и ЕОБД четец не би трябвало да го вижда.

Грешката ,преведена на български е ,че автоджамбазина ти е клъцнал лампата за грешки или крушката е извадена от таблото..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега. Забравих да спомена, че преди 1 година сменях датчик за налягането на маслото на скоростната кутия. Тогава започна да ми мига D докато шофирам и имаше записан PXXXX код (не си спомням номера на грешката, но беше свързан с този датчик). След смяната автоматика си тръгна нормално. Не знам дали тази грешка е от тогава и дали има и някакъв друг проблем, но автомата превключва перфектно без да се усещат тласъци и каквото и да е друго. И аз видях от един декодер, че 7 - transmission е грешка за трансмисията. Не знам дали има смисъл да ходя до Бултрако да ми я четат. По принцип от Бултрако бягам като попарен защото ми съсипаха един мотор K20 и не искам и да чуя за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, мигането на D по време на движение означава проблем със ск.кутия. Предполагам си забелязал, че като дадеш на контакт светва и D и изгасва заедно с енджин чек лампата. Това е диагностика на автомата.

Кога започна да ти мига D, преди, или след смяната на сензора?

 

Не съм сигурен, но има вероятност след смяната на сензора да не е изчистена грешката свързана с него, или просто е трябвало да се "каже" на компа на ск.кутия, че е сменен еди-кой-си сензор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D започна да мига преди смяна на датчика за налягането. След смяната на датчика, D спря да мига. Датчикът беше Transmission Oil Pressure Switch. След това обаче Pending Fault Code C0700 си остана. Нямам идея как мога да го изтрия и дали това въобще е възможно. Имам обикновени OBDII четци и едва ли ще може с тях да се направи каквото и да е. Ако колега Krasi-mir разполагаш с информация как може да се изтрие този код ще бъде от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, как и с какъв точно компютър за диагностика се изчистват грешките на соростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригиналната Хонда диагностика или Launch.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговорите. Явно ще се вкарам в някакъв филм, ако се заиграя с изчистването на този код и засега ще го оставя така. Отново благодаря за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако имам път към Пловдив или ти към София можем да пробваме да го изчистим.

Добре е да се направи, щото ако се изчисти и светне пак имаш проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...