qnkomu 33 #1 Публикувано 3 Юли, 2017 Здравейте колеги, От 3 години имам Хонда CR-V III 150 к.с. SOHC R20А2. При закачане на OBDII четец винаги ми се изписва Pending Fault Code - C0700. Никъде не мога да намеря информация на какво се дължи този код. Автомобилът е с автоматична скоростна кутия. Ако някой е имал подобен проблем или има информация за този код моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 3 Юли, 2017 Интересно.0700 е проблем на автоматика,но кода е спицифичен и ЕОБД четец не би трябвало да го вижда. Грешката ,преведена на български е ,че автоджамбазина ти е клъцнал лампата за грешки или крушката е извадена от таблото.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #3 Отговорено 3 Юли, 2017 Благодаря за бързия отговор колега. Забравих да спомена, че преди 1 година сменях датчик за налягането на маслото на скоростната кутия. Тогава започна да ми мига D докато шофирам и имаше записан PXXXX код (не си спомням номера на грешката, но беше свързан с този датчик). След смяната автоматика си тръгна нормално. Не знам дали тази грешка е от тогава и дали има и някакъв друг проблем, но автомата превключва перфектно без да се усещат тласъци и каквото и да е друго. И аз видях от един декодер, че 7 - transmission е грешка за трансмисията. Не знам дали има смисъл да ходя до Бултрако да ми я четат. По принцип от Бултрако бягам като попарен защото ми съсипаха един мотор K20 и не искам и да чуя за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 4 Юли, 2017 По принцип, мигането на D по време на движение означава проблем със ск.кутия. Предполагам си забелязал, че като дадеш на контакт светва и D и изгасва заедно с енджин чек лампата. Това е диагностика на автомата. Кога започна да ти мига D, преди, или след смяната на сензора? Не съм сигурен, но има вероятност след смяната на сензора да не е изчистена грешката свързана с него, или просто е трябвало да се "каже" на компа на ск.кутия, че е сменен еди-кой-си сензор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #5 Отговорено 4 Юли, 2017 D започна да мига преди смяна на датчика за налягането. След смяната на датчика, D спря да мига. Датчикът беше Transmission Oil Pressure Switch. След това обаче Pending Fault Code C0700 си остана. Нямам идея как мога да го изтрия и дали това въобще е възможно. Имам обикновени OBDII четци и едва ли ще може с тях да се направи каквото и да е. Ако колега Krasi-mir разполагаш с информация как може да се изтрие този код ще бъде от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 4 Юли, 2017 Нямам идея, как и с какъв точно компютър за диагностика се изчистват грешките на соростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #7 Отговорено 4 Юли, 2017 С оригиналната Хонда диагностика или Launch. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #8 Отговорено 4 Юли, 2017 Колеги, благодаря за отговорите. Явно ще се вкарам в някакъв филм, ако се заиграя с изчистването на този код и засега ще го оставя така. Отново благодаря за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 18 Юли, 2017 Ами ако имам път към Пловдив или ти към София можем да пробваме да го изчистим. Добре е да се направи, щото ако се изчисти и светне пак имаш проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове