Tino 293 #1 Публикувано 29 Юни, 2017 Имам питане към собственици на Сивик ( а и другите модели Акорд и CR-V ) дали имат турбо дупка? Правя сравнение с Акорда ми, който е с N22A1 двигател и турбо дупка въобще не усещам или поне не по такъв начин както при Сивика. Иде реч за това като ускорявам включвнето на турбината на максимално развъртане се усеща доста по-осезаемо и поне за мен създава лек дискомфорт при шофиране, отново в сравнение с Акорда. Т.е. оборотите в един момент доста по ударно се качват и след по-бързо превключване не продължава да ускорява, а има едно замисляне. Почти същото се отнася и за реакцията при каране и натискане по-силно педала на газта. При Акорда ускорение и по-рязко подаване на газ се случва доста по-плавно и реакцията е по-бърза. Мисля, че с Емича говорихме по тоя въпрос, че и неговото CR-V с N22A2 двигател е по-зле в сравнение с другото му, което е с N22A1 двигател. Реално още не съм й прочиствал ЕГР-а, но ме съмнява след прочистването да се оправи. По скоро май си е начина, по който работи този двигател? Някои други с таква впечатления? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #2 Отговорено 29 Юни, 2017 (Редактирано) Тино, не е точно така, а е така :при мен, едното CR-V е с двигател- N22A2 (i-ctdi), а другото с- N22B3 (i-DTEC). Иначе усещането за вървене при първото е доста по-голямо в сравнение с второто - но може би е само усещане . При i-DTEC двигателя, нещата се случват по-плавно (но си набира прилично) турбото е с променлива геометрия но с електронно командване и сработва доста по-бързо , докато при i-ctdi , турбото пак е с променлива геометрия, но с вакумно управление, но развърти ли се, те лепи за седалката ( и усещаш изстрелването по-отчетливо) . При старото, на моменти може да се получи някаква дупка, но ако си на висока предавка, с ниска скорост и решиш да подадеш рязко газ- тогава се получава леко замисляне, но ако слезеш една предавка надолу и подадеш рязко газ , няма проблеми и го няма това замисляне. Редактирано 29 Юни, 2017 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #3 Отговорено 29 Юни, 2017 Аз съм с N22A2 двигател. Не съм усетила това, което наричаш турбо-дупка. Но аз си карам по старите правила. Реша ли бърза маневра, свалям предавката или вдигам обороти. А и колата ми е на 80хил. С времето може да се появи. Edit: Да уточня, че ламбдата, при 8, май я наричат oxygen sensor. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 29 Юни, 2017 Tino,този двигател има ли ламбда сонда ?Ако има ,обърнете на нея внимание -неработеща или бавнодействаща ,замислянето преди ускорение може на нея да се дължи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 30 Юни, 2017 Не, просто ще направя профилактика на ЕГР-клапана и ще видя и после как ще е. Определено има замисляне, дори при ускоряване вече има и леко връщане на газта все едно. Може и да е проклетия акселометър, но поне на Сивиците не ми направи впечатления да се оплакват много от тях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #6 Отговорено 11 Юли, 2017 При мен (сивик n22a2) го няма това нещо. Да не би да е от електронната гас? При нея има малко време на реакция от натискане на педала до започване на набирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове