to-shiba 3 #1 Публикувано 19 Юни, 2017 Здравейте колеги, Имам един проблем и не зная към какъв майстор да се обърна. Хондата ми губи мощност и при най-малко изкачване, карам на 5 със 100 и едно малко възвишение ми намали до 70, а бях на 2500 оборота. Това се е случвало и на 3 и 4 скорост при 3 скорост изкачих малкото хълмче, така да се каже и направо щях да изгасна, а продължавах на прав участък върнах 2 с педала до долу и не някак се задави и чак до 1 първа се върнах за да тръгна, а самото изкачване беше малко това се случи на прав участък след изказването. Имам усещането, че го прави като натискам педала по-надолу. Не зная към какъв майстор да се обърна дали е за компютърна диагностика, дали нещо друго не знам, но не ми се иска да ми бърникат по двигателя. Дали пък причината е в самата хонда защото е слабичка 1.4-75к.с. може това да е не знам не съм карал друга такава. Моля някой даде съвет какво може да е и как да постъпя за най-добре. Благодаря! Изпратено от моят Lenovo A5000 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #2 Отговорено 19 Юни, 2017 Да не би да ти боксува съединителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #3 Отговорено 19 Юни, 2017 Не съм много сигурен дали е от съединителя, имах го предвид, но пък се получава само при изкачване. Ако беше и на прави участъци може би тогава бих го имал като вариант, но не знам. Изпратено от моят Lenovo A5000 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 19 Юни, 2017 Нещо правено ли е по колата? Евентуално последните ремонти преди да почне да го прави? Със сигурност не е от двигателя ти Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #5 Отговорено 20 Юни, 2017 (Редактирано) Така е от както е взета(август 2016), но ремонти са правени само по ходова част и е сменен акумулатор. Редактирано 20 Юни, 2017 от Vladimir_6036 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Англичанка 0 #6 Отговорено 2 Октомври, 2017 Чувал съм, че и от катализатора губи мощност. Позрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #7 Отговорено 3 Октомври, 2017 Ако даваш газ до долу и не върви както казваш може да ти е проблема в сместа или възпламеняването /кабели, свещи, палец, капачка, делко, ако ти придърпва виж и бобината, но не вярвам да е тя/. Ако ти е много запушен филтъра може да го прави просто си купи нов 10тина лв той си е консуматив, но наистина трябва да е много запушен чак да ти гасне... Катализатора не го пипай преди да го тестваш. Развий болтовете зад изпускателния колектор и покарай така по баира да видиш как е. Ще бучи много но да не те плаши. Ако има промяна имаш някъде запушване, но може и да е гърне, а не катализатора, не се лъжи да го махаш или ако го махнеш си го запази слушай патилия. Запушен катализатор се усеща и на прав път не е той според мен. Ако ти е съединител ще ти качва обороти... Ако са някакви сериозни проблеми би трябвало да ти светне чека. На мен ми е вадело грешки misfire. Според мен просто ти е малък двигателя щом го прави само на баир... Просто влизаш на висока предавка в баира, колата получава гориво, което не може да усвои и го чувстваш като загуба на мощност. Двигателя е просто малък аз съм 90кс комби и съм същата работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 3 Октомври, 2017 Да не би да ти боксува съединителя? Ако приплъзва веднага ще го разбере, защото ше реве, а няма да се движи. Той казва, че едва не му угаснала. Виж свещите на какво дередже са и регулирай клапаните (да, наистина колата става по-жива ако е имало големи отклонения). М/у другото смени гарнитурата на дросела: ;-) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99872 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #9 Отговорено 3 Октомври, 2017 И аз съм сивик d15z8 аеродеск и да ти кажа като види байр направо замира.просто двигателчето е малко и няма въртящ момент.петрохан го карам с 60 макс особено ако съм натоварен,няма душа за повече.на наште хонди и трябват обороти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове