mutafoff 8 #1 Публикувано 5 Юни, 2017 (Редактирано) Колеги, моля ви помагайте. Една по-една ми се изпочупиха врътките на парното, а именно: Контрол на посоката и контрол на температурата. Работи ми само вентилатора. Не мога да ползвам нито климатик, нито нищо. Не мога да открия никъде подобен панел. Ако някой има излишен, ще съм безкрайно благодарен. 1.6 - 105 к.с. - 2000г. Ако има значение. Предварително ви благодаря. Редактирано 6 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vassilp 12 #2 Отговорено 5 Юни, 2017 Здравей колега. Пробвай от някоя автоморга. Питай Станимир- 0879 466444. Той внася доста хонди. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #3 Отговорено 5 Юни, 2017 Благодаря ти, за бързия отговор. Ще звънна да попитам. По моргите намирам само за Англичанки. Незнам дали ще паснат на моята. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #4 Отговорено 5 Юни, 2017 Отвори си панела и си закрепи жилата ,които са се изтръгнали от самата пластмаса,кутия на управлението.Става по няколко начина ,но ми трябват снимки да ти кажа как точно е най-удачно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #5 Отговорено 5 Юни, 2017 (Редактирано) Маркони, Благодаря. Като я разкостя ще снимам. Поздрави. Редактирано 6 Юни, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitzev 15 #6 Отговорено 5 Юни, 2017 Двете копчета, с които регулираш или вътре механизма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitzev 15 #7 Отговорено 6 Юни, 2017 Опитай така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #8 Отговорено 21 Юли, 2017 Извинявам се , че късно се включвам и ви благодаря. На кратко: Врътките и механизма вътре се бяха натрошили. Изглеждаше като изгоряла пласмасата. Открих панел 2-ра ръка. При смяната си раздвижих жилата, поставих новия панел, завъртам температурата и....ооооооооооо Строши се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #9 Отговорено 21 Юли, 2017 gitzev, благодаря. Едната врътка и аз я бях направил така. Изкара известно време и се разпадна на прах почти. Отделно държачите на врътките са супер крехки. Направо откачам вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #10 Отговорено 14 Август, 2017 Колеги, ей това се получи! След като си скъсах нервите и със съдействието на мой познати (стругар и фрезист) ето резултата. Алуминиеви врътки които влизат много надълбоко в отворите. Работи всичко перфектно. Остава ми само малката врътка на вентилатора, че сега ме дразни. Някой ако има подобен проблем, да драсне. Поздрави на всички 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitzev 15 #11 Отговорено 14 Август, 2017 Станало е идеално,ако и мойте заминат ще ти досаждам да ме уредиш и мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #12 Отговорено 14 Август, 2017 Нямаш грижи. Хората наистина ги направиха качествено. Ще сваля една да я снимам и "отзад" Поздрави и ви благодаря още веднъж! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #13 Отговорено 15 Август, 2017 Много добре.Снимка отзад имаш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #14 Отговорено 15 Август, 2017 Markony, имам снимка, към 18:30 ще я кача, че много напечено в бачкането днеска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #15 Отговорено 16 Август, 2017 Извинявам се , за забавянето колеги. Ето снимките от задната страна на врътките. Тук все още не съм ги поставил, за това не са почистени Направени са с лек конус и като ги пъхнеш казват........ "щрак" и заспиват. Поздрави на всички! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rascal 0 #16 Отговорено 24 Август, 2017 Много добре е станало,ако решиш да ги пускаш в серийно производство, доста народ ще си купи. Включително и аз.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #17 Отговорено 28 Август, 2017 Който има желание да казва. Ще съдействам на всички. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
renovod 0 #18 Отговорено 29 Октомври, 2018 (Редактирано) И на моята се скапаха врътките. Без тази за управление вентилатора. Колата е 2005 г. Колега Mutafoff, можеш ли да споделиш, твоите на каква цена се вързаха и за колко време ги изработиха. Кандидат съм за покупка на двете. Аз живея в София. Колега Markoni можеш ли да качиш снимките за демонтажа на панела за управление на парното. Редактирано 29 Октомври, 2018 от renovod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rascal 0 #19 Отговорено 30 Октомври, 2018 Не се занимавай,поръчай си втрора употреба. Има много хрв-та за продан на части,всеки ще ти ги извади.Аз си купих 2 врътки за по 10лв. Може и отделно цял панел на парното. Порови се из олх и ще намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 121 #20 Отговорено 30 Октомври, 2018 За средния панел , ако не си го вадил е добре да започнеш от долната част-към аудио системата. Дърпаш внимателно от доло нагоре и щипките освобождават. Трябва да разкачиш трете буксички( аварийни, подгрева и климата). Мисля че панела за парното се държеше на четири болчета. Аз съм стигал дотам единствено за да сменям лампите. При мен панела го избутвах навътре в левия край за да издърпам десния край . Жилото за клапата май не позволява да излезе панела навън. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #21 Отговорено 21 Ноември, 2023 (Редактирано) Колеги, повдигам тази тема, защото и при мен започнаха проблемите с врътките за парното. Днес сутринта вече се наложи, да превключа изцяло на топъл режим и когато се опитах, да го направя, врътката за топло и студено изхръщя леко и отказа да задвижи жилото. Въпросът ми е, трябва ли, да се сваля целия панел, за да се отремонтират врътките или може да се извадят само врътките и да се подменят евентуално, без да се сваля панела. Ако е необходимо сваляне на панела, моля, да ми обясните подробно и ако е възможно, дори нагледно, как се прави, че съм малко "поразяващата ръчичка" и нерядко ги чупя, като вафли тия пластмаси. Ясно е, че с годините пластмасата става чуплива и се троши много лесно, особено при врътките, където има и натоварване, затова дайте съвет, дали подлежат на ремонт или заздравяване, или трябва направо да се подменят с нови. Темата е доста старичка, но ще се радвам, ако се включи и нейния автор - mutafoff, и даде някакъв съвет. Видях по-назад, че са му изработили две врътки от алуминий и бих искал да знам, дали има опция и аз да се снабдя с такива. п.п. Сега видях, че колегата mutafoff не е влизал във форума от 31 октомври 2017 г. Жалко! Редактирано 21 Ноември, 2023 от seiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #22 Отговорено 27 Януари (Редактирано) Никой не сподели мнение, как се е справил с този проблем, затова ще го направя аз. Сетих се за един много полезен и достъпен, ремонтен материал - https://www.onlinemashini.bg/madjun-zavarka-sunfix-universal-wervendbar-s-50100--100-grama-/12517 Много пъти този маджун/пластилин ме е вадил от трудни ситуации, затова отново реших, да му гласувам доверие и не сгреших. Ето резултата. Първоначално почистих врътките отвътре с лакочистител, за да премахна мръсотията и евентуалното омасляване, след което внимателно слепих счупените парчета със секундно лепило. Когато се уверих, че всички парчета са напаснати правилно и са прилепнали плътно, изчаках да изсъхне и запълних всички празнини отстрани със SUN-FIX-а. Не е трудно, не е скъпо и няма мърдане. Редактирано 27 Януари от seiko 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове