Г.Марков 1 #1 Публикувано 13 Май, 2017 (Редактирано) От една седмица съм горд собственик на въпросното самолетче. Та на въпроса, забелязах че vte-c се включва на 4500, нормално ли е? Питам, защото до преди около 2 години имах сивик 6 б16а2 и vte-c се включваше към 6200. И да добавя, сутрин не пали от първия път. Пробвах една сутрин, съвсем малко завъртях, върнах ключа и на втория път веднага запали. Редактирано 15 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #2 Отговорено 27 Май, 2017 Колега,по мои наблюдения трябва да се включва на 5200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #3 Отговорено 28 Май, 2017 https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B16A1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #4 Отговорено 28 Май, 2017 явно нещо е барано по колата и не знам дали от баране или нещо не е наред но много мирише на не изгорял бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 29 Май, 2017 Ако пуши и черно отад, значи смесите и са много богати. Който е барал по чипа може да го е осрал нещо. Делкото настроено ли е както трябва? Свещите как са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #6 Отговорено 29 Май, 2017 (Редактирано) не пуши а свещите са нови,оборотите понякога са ниски малко над 500 и като натисна спирачката падат на 500 Редактирано 29 Май, 2017 от тежкоатлет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 29 Май, 2017 Тая кола, мисля, не е чипвана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #8 Отговорено 30 Май, 2017 (Редактирано) А по какъв начин може да се промени от 5200 на 4500 vte-c-a? Редактирано 30 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 30 Май, 2017 Ако идеята ти е да тръгне повече, така няма да стане , намери си едни валове от б18ц4 и после пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #10 Отговорено 30 Май, 2017 Идеята ми не е да тръгне повече а всичко да си му е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 30 Май, 2017 Ми то на твоя мотор всичко си му е наред .Различните мотори включват на различни обороти .Нямаш файда да включва по-рано .Моя като го настъпя включва на 2500 ,ама какво от това ,пак ще ме издухаш с твоя мотор нали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #12 Отговорено 31 Май, 2017 Ами нали точно за това че няма файда съм пуснал темата,на тази кола vte-c тръгва от 4500 аз искам да е от 5200 да си е както е излязла от завода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 31 Май, 2017 Отваря се ЕCU-то и се вижда чипнато ли е,ако да се презаписва друг чип,ако не чипва се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Марков 1 #14 Отговорено 31 Май, 2017 Благодаря ви за точния отговор.Ако знаете някой от Бургас който може да я свърши тази работа ще съм ви много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове