drakula 18 #1 Публикувано 9 Май, 2017 Колата е Сивик англичанка от 1995г. МА8 каросерия. При работа на чистачките се чува дразнещо стържене от към моторчето им(предните). Май съм чел, че се сменяло лагер някакъв и се е решавал проблема. Моля, ако някой е ремонтирал този механизъм да пише. Номер на лагер евентуално и каквото и да е. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #2 Отговорено 9 Май, 2017 Най-добре е да се смени цялото моторче. И моето имаше този проблем, за 15 лева купих целия пантографен механизъм заедно с моторчето втора употреба от колега от форума, и го смених. Не беше толкова добро като оригиналното ми, но поне досадното стържене изчезна. Същия проблем със същото решение ми се случи и за чистачката на задното стъкло. Доколкото знам, тези моторчета не понасят разглобяване. Извадиш ли ротора, за да сменяш лагери, ще се размагнити частично постоянния магнит на статора и моторчето губи въртящ момент. Механизъмът лесно се сменя, само трябва да се свали една пластмаса отпред, като трябва да се внимава да не се счупят пластмасовите щипки, които я държат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 9 Май, 2017 Досадното стържене се оправя единствено със смазка, а кой каквото иска да хвърля, но преди това да ми се обади да ми го подари. Задната ми чистачка беше така и след разглабяне, и основно смазване с...графитна грес, такава имах под ръка, вече 2 г. няма шумове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 9 Май, 2017 При положение, че за 15 лева се сдобих с работещо и нестържещо, защо да си губя времето да го разглобявам и смазвам, при несигурен резултат? За това време със сигурност ще изкарам повече от 15 лева, ако работя това, с което си изкарвам хляба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 9 Май, 2017 Защото резултата е ясен и защото се сдобиваш с обновена оригинална част. Иначе какво ти ще правиш, си е твоя работа. Надявам се не работиш 24 часа в денонощието. Тези неща се правят за хоби и развлечение. А щом изкарваш такива кинти, защо се занимаваш сам да сменяш мотор за 15 кинта, за това време дето се мъчиш с неясен резултат, върви на сервиз, а ти изкарвай лев.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #6 Отговорено 10 Май, 2017 Благодаря, ще помисля и върху двата варианта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 10 Май, 2017 Аз сменях лагерче за 2лв., старото беше ръждясало от водата през решетката отгоре, така че смазване нямаше да помогне много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #8 Отговорено 10 Май, 2017 A нещо след това обърка ли се, нали колегата по-горе говори за някакво размагнетизиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 10 Май, 2017 Нищо му няма, от 2010г. насам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #10 Отговорено 11 Май, 2017 Благодаря, жив и здрав! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове