ibarnev 11 #1 Публикувано 8 Май, 2017 Бихте ли споделили опит кой как се справил с пренасянето на велосипеди....Идеята ми е как мога да превозвам например 3 велосипеда? Отзад ми се струва по-стабилно и безопасно. Трябва ли да махам резервната гума? Също така има ли такива, при които не се налага монтирането на теглич? Колата ми е CR-V II 2005 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #2 Отговорено 8 Май, 2017 Возил съм с багажник дето се хваща на задната врата, с корола седан. Стабилно е, за по-дълги преходи е добре да се понатягат каишите, защото отпуска от вибрациите. Не мисля, че ще стане с резерванта гума да си остане. Проблем който имах: има едни пластмасови подплънки/крачета, които се слагат на железата, за да подпира на тях багажника. Те се извъртяха след известно друсане и багажника си подпря желязо в желязо..... Дори да не се извъртят, изжулват лака от вибрациите. Много по-стабилно и надеждно е на теглич, пък и така е по-удобно, защото можеш да си отваряш багажника, без да разтоварваш колелата! Третия вариант, на покрива е най-неудобен, по-трудно се качват, повече пречи при шофирне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #3 Отговорено 8 Май, 2017 На 2-те коли от подписа ми съм ползвал такъв тип http://www.praktiker.bg/bg/Bike-carriers/%D0%91%D0%90%D0%93%D0%90%D0%96%D0%9D%D0%98%D0%9A-%D0%97%D0%90-%D0%92%D0%95%D0%9B%D0%9E%D0%A1%D0%98%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%98/p/475697 Снимката е "произволна" , от нета, а вероятно за такъв говори и горния колега. Подпира се на бронята и се връзва с ремъци за задния капак или врата. На Акорда съм возил 1 колело вън и 1 вътре. На Сивика - 2 вън и 1 вътре. Не съм имал пътни премеждия, но стигнах до извода, че всичко трябва да е вътре и сега карам комби. Предпочитам да сваля колелетата на байка и да го складирам вътре. Това ми дава спокойствие относно демиджи и липси, а и не променя стилът ми на шофиране, но изисква да планирам подредбата в багажника. Сега сгъвам дясната задна облегалка, свалям предните гуми на 3-те колелета, обръщам ги с кормилата надолу (и напред), и ги връзвам (за да не се клатушкат) с ластици за куките в багажника. Остава ми половин багажник и 3 седящи места. Сигурен съм, че CR-V II е с по-голям вътрешен обем. Може да си отделиш време и проиграеш подобна конфигурация. Алтернативен вариант е пращането им с куриер до крайната дестинация, ако е в страната и е предварително ясна. Може да прочетеш и тая http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=83505 (почната отдавна) тема. Вярвам нюансите в нея ще са ти полезни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gimarata 0 #4 Отговорено 1 Октомври, 2019 Аз имам същия проблем! Така и не разбрах какво натоварване на стойката за резервната гума и/или задната врата може поеме. От обява за такъв багажник за три колела е написано "...уверете се, че стойката на резервната гума може да понесе над 100 кг. натоварване"! Моля отговорете точно на въпроса, ако наистина знаете! Други варианти не ме интересуват, тъй като на покрива имам кутия, багажника обикновено е пълен с багаж, а на теглича дърпам каравана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #5 Отговорено 1 Октомври, 2019 Виж в olx съм виждал багажници за велосипеди точно за задната част на каравана. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gimarata 0 #6 Отговорено 2 Октомври, 2019 Зная за тези багажници, но проблема е че каравана е натоварена с максималните килограми по талон! Претоварването би ме изложило на риск от глоба, най вече при пътуване в чужбина! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове