Valkov90 18 #1 Публикувано 30 Април, 2017 Здравейте колеги, преди няколко дни ми направи впечатление, че когато пусна климатика, започва да духа студено и след това, след определен период, не веднага, струята започва да става малко топла. Изчистих питата с обезмаслител, до колкото беше възможно, впрочем изпадаха страшно много боклуци. Но пак има за няколко секунди, да кажем 20секунди, топла струя (леко топла). Другият вариант е хладилният агент да е в по-малко количество и да няма достатъчно, за да кондензира. Ако някой се е срещал с нещо подобно, нека сподели. Компресора се включва, но ми идва на акъла, някоя връзка да е запушена, примерно. Ще я закача на монометри тази седмица, да видя нивото на хладилния агент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #2 Отговорено 30 Април, 2017 Коя пита си чистил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #3 Отговорено 30 Април, 2017 Питата на кондензатора на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 30 Април, 2017 При някакъв проблем, първата работа е да измериш налягането (не нивото) в системата, най-честият проблем е там. Не си спомням колко трябваше да е, но се мери при работещ двг. Друг въпрос е, че ако е ниско и се дозареди, пак ще спадне, ако не се намери теча... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 30 Април, 2017 (Редактирано) Колега, отиди да ти направят проверка на климатичната система с уред, някъде където правят автомобилни климатици. Както колегата е споменал, ще ти измерят налягането, но не само, а и количеството фреон, и оттам ще почнат да търсят проблема. Редактирано 30 Април, 2017 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #6 Отговорено 30 Април, 2017 (Редактирано) Имах същия проблем на 6 цата и беше от меката връзка. Благодаря ви, ще пиша към края на седмицата да ви кажа точно от какво е. Редактирано 2 Май, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #7 Отговорено 1 Май, 2017 (Редактирано) 8ците Сивик имаха проблем с релето на климатика.Възможно е и при теб да ти прави проблеми това реле.Симптомите са вкл и изключва когато си иска. Редактирано 1 Май, 2017 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #8 Отговорено 2 Май, 2017 Проблемът беше отстранен днес. При включване на "AC" колата работеше на 20 бара налягане. При подаване на педала на газта, стрелката направо превъртя. Имаше въздух в системата. След 2 часа вакуумиране и зареждане отново, на макс всичко отворено и на 3 хиляди оборота не надвишава 17 бара и днес беше на обяд в жегата чудесна температурата. Впрочем по-каталог й дават около 550 гр. хладилен агент. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 2 Май, 2017 ......При включване на "AC" колата работеше на 20 бара налягане. При подаване на педала на газта, стрелката направо превъртя. Имаше въздух в системата. След 2 часа вакуумиране и зареждане отново, на макс всичко отворено и на 3 хиляди оборота не надвишава 17 бара и днес беше на обяд в жегата чудесна температурата. Впрочем по-каталог и дават около 550 гр. хладилен агент. Мислех, че е около 3 пъти по-малко налягането, но вероятно е в покой, при работа може и да е толкова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове