Jump to content
tosheftw

Акорд 6-та фарове

Recommended Posts

Здравейте, имам акордеонче, отдавна не съм пускал тема тук, справям се с проблемите както мога по колата, но от доста време ме мъчат фаровете..

Десният фар е по нависоко от левия. Когато ги пусна да светят къси , десния свети на по-високо и не се регулира от ел-а .. На дълги нямам такъв проблем и просто не знам какво да правя, мъчих се с отверка да го регулирам, но мисля, че не отговарят. Някой, ако може, да даде малко акъл, мерси..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десният трябва да ти осветява пътните знаци. Пусни снимки на стъклата и маркировките по фара, Може, все пак, да е бил заменян във времето с такъв от англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя да го гледат, че наистина много ме дразни,може и нищо да не се окаже... Уж изглеждат еднакви, не мога да разбера защо дори не отговаря тази ръчната машинка на отверката и шестограма... Дано успеят да го наместят, сега е тъмно вече.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих, каза ми да си търся нов фар, за предпочитане втора употреба, тъй като машинката била превъртяна.. Каза ми да потърся само машинка, ако мога да намеря. Да, ама не, никъде във Варна не намерих, ходих до 4-5 големи магазина....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинка за ел. фарове ли ти трябва? Аз имам две, но трябва да ги пробвам дали бачкат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, имам ги, трябват ми тези, които са вътре и регулират рефлектора (където се регулират с шестограм или отверка), ама май трябва да купя цял фар. :(

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два фара, който си стоят за части и ако ти трябва нещо, ако можеш да го снимаш, че да го видя, дали при мен е здраво.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си отвориш фара и да провериш какво е станало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото се сваля предна броня, след това фара.. И трябва да си играя с пистолет за горещ въздух, Бобчо..

Колец, ами самата машинка, която се ползва за реглаж на фаровете под капака.. , ще я снимам тези дни , че не мога да открия картинка в нета, да ти покажа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм... Машинката от ударената кола на жената се изсипа направо пред колата, щото десния фар стана на парчета. Може и да е здрава, ама знам ли... Да проверя ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност, но пак повтарям, не става въпрос за ел машинката.. Много хора ги бъркат... Ел.машинката най-лесно се сваля, но за жалост, тази която ми трябва е към самия фар. До колкото разбирам, тя движи рефлектора, не мога да си го обясня инак.

 

s-l1600.jpg

 

Тази дупка, най в дясно... От там се регулират ръчките нагоре-надолу, до колкото разбрах, а ел. машинката се пада зад средата на фара...Предполагам повечето от вас знаят, проблемът е , че въртоците не бачкат и поради тази причина, навярно трябва да си купя нови фарове. Но ако е възможно да се подменят, ще се заиграя да търся блъснати хонди и да им взема машинките, естествено.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята ти се сваля точно за... 2 минути. Махаш пластмасовите тапи, черните, при решетката, развий рапидките при подкалниците, при мен са по 2, едната рапидка е долу - срещу гумата, а другата рапидка е навряна в подкалника. Като се наведеш, ще я видиш на арката точно при калника и бронята, където се съединяват. Отиваш отпред и дърпаш към теб. Бронята излиза, внимавай с маркучите за пръскалките на фаровете. Вземи си кръстата по-къса отвертка, защото ще ти пречат гумите. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти, сигурен ли си , че хондите са ни еднакви и е само до сваляне на броня? Щото на снимката е показана друга хонда акорд, уж същата година? Мерси все пак, наясно съм как се сваля бронята, но не е само до това. При положение, че някои от нас нямат гаражи, нещата ги правим навън, а за самото сваляне на фара ще ми трябват повече неща от просто една отверка. Благодаря все пак. Снимката по-горе е просто ориентировачна.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам гараж, пък си смених цялата система за миене на фаровете....А и каретата :biggrin:. Ядох дърво само с лявото, щото излезе от другото каре към скоростите и си играх 40 минути, докато го нацеля да влезе.

Ако имаш желание, има и начини! Всичко останало е само драсканици, фаровете трябва да се свалят, да се видят какви са машинките и да се сложат новите. Пък ти, ако искаш изрежи калниците, за да имаш достъп- твоя работа. :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, е те са като ел. машинки. Навсякъде ги има, мерси..

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвора

тази дупка най в дясно...

... е за центровка ляво/дясно. Тази за горе/долу е вътре, отзад на самия фар. Няма вариант дългите ти да светят добре, а късия десен, да свети високо, понеже отливката на рефлекторите за къси/дълги във фара е един детайл и се мести цялостно. Виж дали крушката е добре позиционирана. Ако сложиш нощна снимка (фаровете, осветяващи стена на 2м. от колата), ще стане ясно десния ти фар от кола с нормална или дясна дирекция е. Преди време имах щета -платена по каско и с доверен сервиз. Оригиналните фарове са HELLA, но скъпи и заложих на DEPO. Тогава бяха около 180лв парчето. Така постъпих, за да останат пари и да сменим радиатора. Беше си здрав от удара, но имаше много камънак и криви ламели. Това бе 2008-ма, от 2015-та колата вече не е моя, а тая събота я видях пак. Фаровете са като нови и светят чудесно.

Сега по същество. Предницата външно беше добре "наредена", но светещите фарове събираха петната. Като изправяли "очиларката" не им се беше получило на 100% и напъвали реглажа ляво/дясно на десния, и съответно ставата на щангичката която движи рефлектора се строшила. Чесаха се по вратовете и ми поръчаха нов -за тяхна сметка. Едва ли им е било проблем да отворят фара, но пак казвам, при мен проблема бе ляво/дясно, а не горе/долу, но по спомен и двата реглажа са вътре. Огледай, премисли и качи снимка да видим колко зле светят сега. Аз си ги регулирах сам без стенд, в тъмна уличка и според това къде искам да светят (без да заслепявам насрещните).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи

всички сме били в грешка до сега и сме пипали не където трябва. Ходих на 2 сервиза и на едно място, където правят прегледи, и ми казаха, че машинките не отговарят. Но от тогава стана още по-зле. Защото десния фар, който въртяха, почна да свети дори в по-дясно към пешеходците хахаххаха. Още в събота ще се хвана да си играя, благодаря за изчерпателното мнение, ако не успея да открия от къде другаде мога да ги регулирам, ще ги сваля, за да видя какво става.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=80658 стара тема. Форума принципно има "търсене", вероятно не си го видял.

Това е старата ти тема по въпроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103040

Това на снимката е от 7-ма, но принципно е същото. Стърчащото бяло лостче движи рефлектора, позицията му се настройва от отвора ограден с червен кръг, а под него е куплунгъ, в който се включва ел. сигналът от управлението на таблото. Тоест - настройваш ръчно с кръстата отвертка позиция по височина, а от вътре си навеждаш фаровете, когато ти е пълен багажника с каси бира. :) Единият ти вариант е бялата става да е излязла от гнездото в рефлектора или нещо в тази връзка да е строшено. И съвсем друго е, ако от таблото, рефлекторите не се движат. Чети, премисли и утре провери. Не е спейс шатъл.

7f29554s-960.jpg

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди : http://prikachi.com/images.php?images/40/9106040V.jpg http://prikachi.com/images.php?images/41/9106041Q.jpg

 

След : http://prikachi.com/images.php?images/42/9106042N.jpg

Като се има в предвид, че машинките за ляво и дясно не работят... Малее, тази машинка няма уж цепки за въртене и си викам, дали е от страни някъде, пък то отгоре дупката.. Вкарвам и взе, че се получи, егаси...

 

Хайде, благодаря, жив и здрав да си!

Имайте в предвид, че при каране е много зле, самия фар гледаше само надолу... А сега е точно с другия, което е ок.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябват, пиши. А може и на лично, че не влизам всеки ден.

post-31802-0-11675300-1493231684_thumb.jpg

post-31802-0-50624300-1493231684_thumb.jpg

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, благодаря и на теб, че исе отзова.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съдя по снимките (ако не си местил колата) си смъкнал десния и си вдигнал левия? Сега са равни, а дали имаш проблем с ляво/дясно, може да определиш простичко: Намираш стена с равно пред нея и възможност да я приближаваш бавно и перпендикулярно от 50м до 5м. Приближавайки се полека, гледаш светлинните петна дали просто се увеличават или се и приближават едно към друго. Другият вариант е като караш по улица с неравности, да забележиш дали имат такава склонност, когато колата се клатушка напред/назад. Третият вариант (ако всички улици са равни) е да го предизвикаш. Карайки (без да има някой зад теб), набиваш стабилно спирачки (така, че да клекне предницата) и гледаш петната дали само скъсяват дистанцията с предницата или примерно, дясното отива към лявото. Дали 2-та лъча се събират рано, най-добре се вижда в мъгла - може и такъв късмет да имаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...