Jump to content
kuzmich

Хонда Stream - твърда возия

Recommended Posts

Здравейте колеги ,нот 2 седмици се сдобих със Стриймчето 2001г.  2.0 -156кс. Няма да и разказвам историята, но е запазена и гледана колица на 255000км. Всичко е перфектно, докато я карам по асфалт без неравности. Стъпи ли обаче на павета, ....се почва едно подскачане /не люлеене/ и тропане, все едно са заварени амортисьорите. Отидох в сервиза на един приятел и се почна - щанги, шарнири, носачи , тампони, рейки , биалетки....всичко ток... Няма разбито, няма луфтове. Свалихме макферсона от дясната страна /по моя идея, защото от там тропаше повече/, тампон и втулка /лагер/-ок. Няма  омасляване или следи по стеблото на амортисьора. Като го натиснем, на ръка, за да се събере и после се разпъва сам . Няма луфт в стеблото . Качихме всичко обратно и сменихме тампоните на стаб.щанга...за всеки случай . Пружините са си оригиналните, а като натисна колата от ляво или от дясно, все едно натискам бар плота в къщи ....твърдо .Паля колата и айде на Горубляне, при един автоджамбазин с такъв стрийм /уж ще я купувам/. Натискам от дясно...дърво /като моята/, натискам от ляво ...меко...иии шах. Имал съм преди години, първо H-RV , после и F-RV /1.7/ , но толкова твърдо и некомфортно не са возили. Та, питането ми е, към хората, който карат Stream и те ли возят по този начин....или да сменя амортисьорите /намерил съм ги х150лв единия/? И дали ще има някакъв ефект  или просто Strem-a  си е така? Ще съм благодарен и ако някой с такава кола ми отдели 5мин. на живо /само да му натисна колицата..хахаха/, за да придобия някаква представа . Забравих да спомена, че съм от София. Благодаря предварително.  

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

и аз от скоро съм с Стийм и мога да кажа същото за возията. Нямам база за сравнение, имам Сивик англичанка и спрямо нея Стрийма вози по-твърдо. Иначе на мен ми харесва как вози. Само по-леко през бабуните и така.

И нека други с повече опит да споделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз затова искам някой колега със Stream да се отзове и да си направим по едно кръгче на колите, за сравнение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам такава хонда, ако искаш пиши на лично, да покараш моята, да ги сравниш, може да ти е от полза! В София съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може да не съм със "Стрийм", но при мен возията беше отчайващо твърда с гуми "Континентал". И така, докато се износиха.

Откакто ги смених с "Нокиан - Лайн", не мога да се нарадвам на меката возия.

Та и гумите имат значение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, моята вози есктра, освен, че потропва, че е за шарнири и тампон стаб щанга.

 

Сменил съм амортисьорите миналата година и е доста ок.

 

Ако искаш, мини през Младост 4 някой ден да сравним, колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мога да потвърдя, че стрийма вози твърдо.

Парадоксалното е, че това не е такъв тип кола, която да изисква твърда возия.

И все пак харесва ми, много е як, набелязал съм си следващия стрийм 2-ра генерация за по-нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се води товарен миниван за 7 гъза. Аз карах веднъж един за продан, беше с разбито окачване и пак се подмяташе като трупче по неравностите. Очаквах това да е по-присъщо за Сивика, който си купих и всички преди това ми казваха че си купувам "лагерница" - да ама не, супер мека возия с фабричното окачване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегата igniter-stream втора генерация не се произвежда за Европа и не се продава в Европа!

Вероятно имаш предвид stream facelift произвеждан през 2004 и 2005 година.

Моята не вози твърдо и е със всичо оригинално по нея на 208 000 km..Утре ако искаш ще я понатискам :|  от двете страни и ще пиша как е.

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си имам в предвид втора генерация.

Не ми се ще, но ако се наложи и с десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×