HepegoBeH 1 #1 Публикувано 4 Април, 2017 Здравейте колеги!Автомобила е Honda Civic EK3 D15Z6. От дясно (пасажерската страна) колелото придобива отрицателен наклон (camber) -1,3 градуса. И при най-добрия реглаж, с този наклон колата дърпа на ляво. И с просто око погледнато, видимо се намира разликата в колелата.Сменил съм абсолютно всички тампони на носачите (на долните и горните), шарнири (горен и долен) , кормилни накрайници (външни) и два тампона на двигателя ( крайните тампони в ляво и дясно), но проблемът все още е на лице.Вече имам съмнения, че шенкела е възможно да е крив ( макар и да не мога да си обясня толкова масивен елемент как би се изкривил). Меря, опитвам се да взема отстояния от еднакви елементи съответно в ляво (където всичко е нормално) и в проблемната дясна страна, но или не го правя правилно, или може да е нещо съвсем различно.Молбата ми към Вас е : Нека, ако има някой препатил с подобен проблем, да сподели мнение и опит как е разрешил всичко това и дали изобщо се насочвам правилно в търсенето на проблема.П.С. : Шенкелът е за спирачки 262мм (ако е от значение), автомобила няма удари и интервенции.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 5 Април, 2017 "Толкова масивен елемент" се криви много лесно, например както си караш и някой, който е пропуснал да спре на стоп те чукне в предната гума, и ето ти готов изкривен шенкел. При дъщерята точно така се случи на едно кръстовище и се наложи да сменям и шенкела, освен калника и джантата . 6г. Сивик си е кола на доста години вече и не вярвам през всичките тези години да си я карал само ти, за да твърдиш, че няма удари . Другия вариант е да ти е поддало бомбето, което ме съмнява, но за всеки случай намери някой колега с такъв Сивик и замерете с една ролетка на 2 еднакви точки при двете коли, да видиш дали ще има някаква разлика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HepegoBeH 1 #3 Отговорено 5 Април, 2017 (Редактирано) Това с меренето на бомбетата съм го правил, всичко излиза точно с другия автомобил. Вдигахме колата, за да огледаме обстойно и за някакви други кривини и измествания, и мога да кажа, че по тенекиите всичко е на ред. Като вариант за проблема, също ми бяха предложили въможност за нещо нередно и в самата лагер главина. Според Вас, възможно ли е и това? Редактирано 5 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #4 Отговорено 7 Април, 2017 При мен случая беше крив амортисьор ... Но става въпрос за сивик EP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HepegoBeH 1 #5 Отговорено 8 Април, 2017 (Редактирано) И аз го мислих колега, но на Ек, амортисьора не позволява иместване, заради липсата на досег с шенкела. Редактирано 10 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 11 Април, 2017 Един приятел сменя носач за подобно нещо -говорел по телефона и се ударил в бордюр. После нямаше нагласяне геометрията - смени носача и всичkо заспа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 11 Април, 2017 "Толкова масивен елемент" се криви много лесно, например както си караш и някой, който е пропуснал да спре на стоп те чукне в предната гума, и ето ти готов изкривен шенкел. При дъщерята точно така се случи на едно кръстовище и се наложи да сменям и шенкела, освен калника и джантата . 6г. Сивик си е кола на доста години вече и не вярвам през всичките тези години да си я карал само ти, за да твърдиш, че няма удари . Другия вариант е да ти е поддало бомбето, което ме съмнява, но за всеки случай намери някой колега с такъв Сивик и замерете с една ролетка на 2 еднакви точки при двете коли, да видиш дали ще има някаква разлика . Потвърждавам! Шенкела е здрав чугун и би трябвало да е "вечен", но се криви в шахта , легнал полицай и по-сериозни дупки , както и удар в гума/джанта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #8 Отговорено 13 Април, 2017 Имаш предвид страничен удар ли ? Примерно, в бордюр, при завой и поднасяне от мокра настилка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове