Dzhandzhev 14 #41 Отговорено 31 Юли (Редактирано) Здравейте, Историята и при мен беше дълга и с много нюанси, но пускам кратката версия. След месец на борба, рециклиран апарат, сменен маркуч, рециклирана спирачна помпа, сменена спирачна течност, няколко вариации на "Е нЕма такъв проблем на тия коли" от различни "специалисти", накрая неволята ме доведе в тази тема. Да бях започнал от нея... Та накратко - сам си оправих спирачките за 20 минути, след като изпилих с флекса прословутата пъпка на гърба на накладките, която я имаше и при мен... Това дойде след смяна на дискове и накладки. На абсолютно никой по веригата не му хрумна това като опция. След като сам си го намерих и оправих - всички вече го знаеха отлично тоя проблем... Майстори, милорд, "майстори". И от мен хиляди благодарности за безценната информация! Като тийнейджър не излизах от форумите и явно е време да си върна навика да започвам, а не да завършвам с тях. Редактирано 31 Юли от Dzhandzhev 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #42 Отговорено 31 Юли Амии, честито, за жалост срещу излишни пари и нерви! Важен е крайният резултат, а отдавна се знае че комбито не понася задни "пъпчиви" накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #43 Отговорено 1 Август (Редактирано) @Dzhandzhev, каква е драмата с тази пъпка на накладките? Не би трябвало да има проблем и да я има? Буталото минава под нея като гледам или не? Редактирано 1 Август от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 50 #44 Отговорено 1 Август Драмата до колкото знам е че накладката застава под ъгъл спрямо диска, износва се неравномерно и идва момент в който трие постоянно -не се връща. Явно тази пъпка все пак контактува с буталото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6015 #45 Отговорено 1 Август (Редактирано) Лежи на борда му. При мен се бе отбелязала там. Де-факто, то натиска нея, а не по цялата контактна площ на накладката иии ... Редактирано 1 Август от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzhandzhev 14 #46 Отговорено 15 Август (Редактирано) На 1.08.2024 г. at 6:34, Mkilla написа: @Dzhandzhev, каква е драмата с тази пъпка на накладките? Не би трябвало да има проблем и да я има? Буталото минава под нея като гледам или не? Застава точно върху нея, загледай се как е "смачкана" над средата. И буталото седеше надраскано там, но не го снимах. Ако се вгледаш внимателно в долния край се вижда и малкият "полумесец", който е единствената контактна площ на цилиндъра с накладката. На практика и двете накладки лягат плътно по диска, там мърдане няма. Само че вътрешната, откъм буталото, заради тая пъпка явно създава напрежение в самото бутало и то се заклинва и не може да се върне само. Резултатът е блокиращи апарати. Супер дребен детайл, но достатъчен да създаде големи неприятности. Още по-неприятното е, че по VIN си излизат тия накладки и затова по магазините това ти продават. И като попаднеш на майстор, който не се е сблъсквал с такъв проблем и кашата е готова. П.П. Темата е за 7-ма, но драмата беше на Акорд 8-ма генерация. Да си знаете, че е същото. Редактирано 15 Август от Dzhandzhev 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове