Jump to content
Kenary

Проблем с износването на гумите

Recommended Posts

Колеги, моля помагайте. Днес съвсем случайно забелязах, че грайферите на предните две гуми са се износили видимо от вътрешната страна. Гумите са летни, Йокохама, сравнително нови - на около година. Преди 3 седмици смених зимни с летни гуми и когато ги сменях не бяха въобще износени. Моментално проверих и зимните гуми за подобен дефект, но те са перфектни - нямат никакво странично износване на грайфера. Явно геометрията на предницата се е нарушила и това е станало в рамките на около 3 седмици. Искам да добавя, че колата е CRX 1992г и няма никакви допълнителни подобрения по окачването като рязани пружини и други подобни. Карам я от три години и половина и винаги размера на гумите е бил еднакъв. Моля ако някой е имал подобен проблем, нека сподели какво го е предизвикало и как се е справил с него. Омбре ме посъветва да направя реглаж на предницата и ще го направя, но ме притеснява факта, че за три седмици грайфера се е износил осезаемо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

Мисля, че ако идеш на стенд, ще се установи на какво се дължи износването :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

Омбре правилно те е посъветвал, мислиш ли че ние сме по-в час от него? Отиди на стенд и си ок :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

според мен има 3 варианта за износване отвътре...1. много свалена кола - изключваме го2. много положителен toe-in ( отворена предница)3. прекалено пилене на гуми на място :Pотиди на някой читав стенд и им поискай и разпечатка преди/след ако вобще има "след"

А ако износването е на задните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така.

Ще обясниш ли как точно става това или ако можеш дай малко по подробна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така.

Ще обясниш ли как точно става това или ако можеш дай малко по подробна информация.
Горния носач към купето с подложни шайби и сходимост с овален отвор на предните малки щангички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"предните малки щангички" са в предната част на големото джилезо дето май носач трябва да се казва. тези щангички са ти най-предната част на задното окачване и се виждат само на вдигната кола.Маркони, абе нещо ме гложди... май на 4ген и 5ген не са с ексцентрици, а просто имат жлебове... отхлабваш, местиш, затягаш.... но може и да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта 4ген. е със жлебове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"предните малки щангички" са в предната част на големото джилезо дето май носач трябва да се казва. тези щангички са ти най-предната част на задното окачване и се виждат само на вдигната кола.Маркони, абе нещо ме гложди... май на 4ген и 5ген не са с ексцентрици, а просто имат жлебове... отхлабваш, местиш, затягаш.... но може и да греша.

Верно че е с жлебове ...изкуках с тия предни шарнири.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

е споко де, акрдите отзад са точно с ексцентрици :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...