Kenary 0 #1 Публикувано 3 Април, 2007 Колеги, моля помагайте. Днес съвсем случайно забелязах, че грайферите на предните две гуми са се износили видимо от вътрешната страна. Гумите са летни, Йокохама, сравнително нови - на около година. Преди 3 седмици смених зимни с летни гуми и когато ги сменях не бяха въобще износени. Моментално проверих и зимните гуми за подобен дефект, но те са перфектни - нямат никакво странично износване на грайфера. Явно геометрията на предницата се е нарушила и това е станало в рамките на около 3 седмици. Искам да добавя, че колата е CRX 1992г и няма никакви допълнителни подобрения по окачването като рязани пружини и други подобни. Карам я от три години и половина и винаги размера на гумите е бил еднакъв. Моля ако някой е имал подобен проблем, нека сподели какво го е предизвикало и как се е справил с него. Омбре ме посъветва да направя реглаж на предницата и ще го направя, но ме притеснява факта, че за три седмици грайфера се е износил осезаемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest UniCorn #2 Отговорено 3 Април, 2007 Мисля, че ако идеш на стенд, ще се установи на какво се дължи износването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #3 Отговорено 3 Април, 2007 Омбре правилно те е посъветвал, мислиш ли че ние сме по-в час от него? Отиди на стенд и си ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest vartan #4 Отговорено 4 Април, 2007 според мен има 3 варианта за износване отвътре...1. много свалена кола - изключваме го2. много положителен toe-in ( отворена предница)3. прекалено пилене на гуми на място отиди на някой читав стенд и им поискай и разпечатка преди/след ако вобще има "след"А ако износването е на задните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 4 Април, 2007 Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #6 Отговорено 4 Април, 2007 Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така.Ще обясниш ли как точно става това или ако можеш дай малко по подробна информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 5 Април, 2007 Задните също се настройват, поне на сивик 5 г. е така.Ще обясниш ли как точно става това или ако можеш дай малко по подробна информация.Горния носач към купето с подложни шайби и сходимост с овален отвор на предните малки щангички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 5 Април, 2007 "предните малки щангички" са в предната част на големото джилезо дето май носач трябва да се казва. тези щангички са ти най-предната част на задното окачване и се виждат само на вдигната кола.Маркони, абе нещо ме гложди... май на 4ген и 5ген не са с ексцентрици, а просто имат жлебове... отхлабваш, местиш, затягаш.... но може и да греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #9 Отговорено 6 Април, 2007 На мойта 4ген. е със жлебове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #10 Отговорено 6 Април, 2007 "предните малки щангички" са в предната част на големото джилезо дето май носач трябва да се казва. тези щангички са ти най-предната част на задното окачване и се виждат само на вдигната кола.Маркони, абе нещо ме гложди... май на 4ген и 5ген не са с ексцентрици, а просто имат жлебове... отхлабваш, местиш, затягаш.... но може и да греша.Верно че е с жлебове ...изкуках с тия предни шарнири....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #11 Отговорено 6 Април, 2007 е споко де, акрдите отзад са точно с ексцентрици Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове