montblan 0 #1 Публикувано 13 Март, 2017 Здравейте колеги. Отскоро ми отказа парктроника. Свалих корите в бгажника, за да достигна до модула, проверих всички бушони, всичко изглеждаше наред. Сега се чудя от какво може да е проблем, модула ли не знам. Някой от вас имал ли е такъв проблем, ще съм благодарен на информация. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 13 Март, 2017 Здравей, но би ли обяснил как точно спря да работи - по какво се познава че работи? Дай повече детайли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
montblan 0 #3 Отговорено 13 Март, 2017 Преди, при включване на задна скорост, сигнализираше със звуков сигнал ( пискане ) и при доближаване на кола или каквото и да е също започваше да сигнализира. Сега няма никакъв сигнал, нито при включване на задна, нито при доближаване на каквото и да е. Датчикът за задна скорост работи, отзад светва лапата за задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 13 Март, 2017 А сигурен ли си, че не издава никакъв звук или издава еднократен звуков сигнал, при включване на задна, след което няма звуков сигнал за дистанция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 13 Март, 2017 След като си намерил модула, измери ходи ли 12V до него, при включване на задна и контакт. След като го няма и началното пискане или няма захранване, или свирката не работи, виж я. Тя е пиезокристална и не всеки може да я провери дали е работеща... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #6 Отговорено 30 Март, 2017 (Редактирано) При повечето оригинални парктроници, един ако е сдал, всички почиват. Може лесно да ги провериш, като включиш на контакт, на задна предавка и сложиш пръст много леко върху всеки датчик. Ако работи се усеща лека вибрациа и се чува тупкане. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 31 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #7 Отговорено 31 Март, 2017 Каква е разликата между "оригинален" и "афтърмаркет" датчик? При моя афтърмаркет, единият сензор умря (пищеше постоянно) и с изваждане от буксата проблемът се реши. В момента паркирам с 3 датчика, вместо с 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #8 Отговорено 31 Март, 2017 (Редактирано) Точно това е разликата, че китайските работят с по-малко от 4 датчика ; твоят не е бил изгорял, а е трябвало да го почистиш и да го наместиш. Стрелката му да е на горе, защото изгорял датчик няма да показва, че има препятствие и да пищи, а при оригиналните - модулът си търси всичките. Един ако не работи, другите си работят, но без звуков сигнал. Затова казах на колегата, че е добре да ги опипа с пръст и да види дали някой не е приключил. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 31 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #9 Отговорено 31 Март, 2017 Благодаря за корекцията. Бях опитал с почистване, но без ефект. Въпросната стрелка отвън ли трябва да се търси? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #10 Отговорено 31 Март, 2017 От вътре трябва да пише TOP и стрелка. Ако няма, го сложи леко и го завъртай периодично, докато спре да пищи. Успех. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 31 Март, 2017 (Редактирано) Всеки датчик си има легло и не може да се върти, иначе ще счупиш опашчиците. Поне при мен е така, при комбито може и да е друго. Но под силна струя (автомивка) в пряка близост до тях, ги избутва назад. Редактирано 31 Март, 2017 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 31 Март, 2017 (Редактирано) Колега, аз коментирам китайските, които нямат конзоли, а се пъхат от вън на вътре. Извинявям се, ако съм подвел колегата. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 31 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 31 Март, 2017 Заблудил съм се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #14 Отговорено 23 Април, 2017 А при заводски парктроник. Някой знае ли къде се намира колонката, която пиука? При мен се чува много слабо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове