Jump to content
Honda369

Civic 6-та 1,4 - 90 ps, проблем с гаснене в движение

Recommended Posts

Здравейте, колеги! От година и половина карам Хонда сивик англичанка 98, 1,4, 90ps с обикновена газова уредба Landi Renzo. Досега проблеми не е имала каквито и разстояния да съм минавал, но преди няколко дни се случи следния проблем: По време на движение през деня с около 40 км/ч на скорост изгасна и не можа повече да запали. Наложи се да ме издърпат. При опит за запалване чека  изгасва както трябва да  е, но когато започне да върти стартера светва чека и  колата не запалва. Оставих я за около 2 часа, след което с майстора ми отидохме да я види, но проблем при него не показа. Нямаше никакви признаци, че преди 2 часа не е могла да запали и се прибрах с нея. Вечерта реших да я покарам само на бензин, за да разбера дали не е било от газовото, но точно след 3,4 км отново изгасна по същия начин и не пожела повече да запали. Забелязах, че това го прави, когато е загрял двигателя, понеже на студен си пали без никакъв проблем. Главното реле е запоявано наново, така че не мисля, че е от него. Газовото го изключвам, защото го прави и на бензин. Колата е обслужена преди 4к км, ако има от значение (масло, въздушен и маслен филтър). Стартерът е със сменени четки и няма никакви проблеми, акумулатор имам, бензиновата помпа си работи. Свещите ми са на около 15к км, възможно ли да е от тях и време ли е да ги сменя? Какво бихте ме посъветвали да направя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор.Търси си друго делко на старо и сменяш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря за съветите и  за информацията! Ще пиша отново, ако успея да разреша проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени свещите и комутатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше от свещите нямаше ли да работи, но примерно на 2,3 цилиндъра, а не както сега да си пали без проблем, да работи докато загрее и после да загасне и да не може да запали докато не изстине?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По така описаното ми прилича повече на тръгнал датчик на колянов вал . :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По така описаното ми прилича повече на тръгнал датчик на колянов вал . :yes:

Това ^

Колеги, за n-ти път се пускат едни и същи въпроси...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа, че ми дава грешка №15 Ignition output signal. Някой ако знае от какво точно се обажда тази грешка, може и от нея да е проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
 

 

......Колеги, за n-ти път се пускат едни и същи въпроси...

 

Естествено, че ще се пускат колега. Човека няма как да знае какъв му е проблема, че да намери въпросните теми. Освен това, ако знаеше какво да търси, нямаше да пуска тема. Не виждам да си полезен с нещо, къде ти е линка към поне една такава тема?!? Неминуемо е да се пускат повтарящи се теми, все пак повредите са еднакви малко или много. Ами дай да затворим форума, защото вече някъде го има и няма смисъл от "нови" теми....

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината в делкото .

Много странно. Би трябвало и на студено да не пали, ако е от нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Комутатор по-вероятно, като стопли и се скапва.  Ако е бобина, ще угасне и повече няма да запали, но както казаха по-горе, по-лесно ще се провери с друго РАБОТЕЩО ДЕЛКО.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, след дълго време прекарано в търсене на точното делко, успях да намеря и да го сменя. Колата засега се държи добре и в следващите дни ще си проличи дали проблема е бил именно в него. Благодаря за информацията!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа, че ми дава грешка №15 Ignition output signal. Някой ако знае от какво точно се обажда тази грешка, може и от нея да е проблема. 

Както ти казах по-горе, проблемът ти беше в комутатора, затова ти дава тази грешка. Казах ти да смениш и свещи/евентуално и кабели/ с превантивна цел...Ама ходете се блъскайте като не слушате кво ви пее радиото. Няма нужда да се сменя цяло делко за една част на цена 45лв. И да си знаеш, че е нова.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, запознах се с частите по делкото на ново и хич не са толкова евтини. За комутатора ми обявиха от 90 до 110лв  нов. Да не говорим и за бобина, капачка,палец и т.н. В крайна сметка цялото делко втора ръка работещо ми излезе 70лв, която цена за мен е задоволителна. Предпочетох да го сменя, защото не бях сигурен кое точно е отказало,а да стрелям на посоки не ми е любимото нещо. И все пак благодаря отново за информацията!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

и аз това ти писах на лично съобщение  няма комутатор нов за 45 лв  и все пак както казахме по горе и не само аз си миришеше на КОМУТАТОР

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Комутатор нов английски смених на б18 пред 2 седмици закупен на 45лв клиентска цена. А диагнозата ми не е на посоки. Просто ти намекнах, че при частите втора ръка не се знае знае ли се, особено за такива относителни неща като електрониката. Както е дало фира при теб, така може и да е пред даване на фира в това делко, което си купил. Не е накладка или диск да го видиш. Много често причината да се скапе комутатор е при неправлино тестване на свещи, кабели или бобина или проблемни такива и съответно даване на късо. Затова ми беше и съвета за превантивната смяна на кабелите и свещите, очевидно с бобината не е имало проблем. И така...

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих нов комутатор за В20Z1 за 45лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги това е супер  че има при вас такива цени ,последна проверка  на място  в  ЕВРО 07           комутатор    80ЛВ,   D15Z8

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го поръчах по нета и на другия ден беше при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...