nedqlkow 1 #1 Публикувано 28 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравейте, в рамките на идните няколко седмици, надявам се дни, ми предстои да се сдобия с първата си кола. Спрял съм се на Honda Accord, задължително автоматик, като в момента съм се насочил към кола от 2001-ва година, седан. За съжаление обаче не успявам да намеря никаква информация относно автоматика на конкретния модел, а ми се иска да разбера малко повече за него. Кой е производителя, надежден ли е, като цяло всичко, което е добре да знам, преди да се хвърля смело да купувам. Ще съм благодарен на всеки, който може да ме ориентира. Редактирано 28 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #2 Отговорено 28 Февруари, 2017 От юзърска гледна точка ти е важно да наливаш в него само фирменото хондово масло. От към ресурс има редки случаи на проблеми, но само с големия 3 литров мотор, монтиран в американското двуврато купе (което не е твоя случай). Като устройство си е механична скоростна кутия със зъбчатки, но вместо синхронизатори има пакети фрикционни дискове и вместо съединител - хидротрансформатор. Някъде във форума имаше някакво проучване какъв точно е (като код), но не помня темата - ти ще разгледаш. Макар и рядко, автоматите са обсъждани при нас, но общо взето си чешем езиците, понеже са изключително дуракоустойчиви. Карах мечтания от теб автомат 11 години и НИЩО - пълна скука от към поддръжка и кусури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedqlkow 1 #3 Отговорено 28 Февруари, 2017 Дано и при мен да е същата скука от към обслужване и най-вече дано да се окаже утре, че колата е читава. Иначе предполагам не е проблем да се намери хондовото масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #4 Отговорено 1 Март, 2017 Намира се. Дано в книжката на колата пише кога и с какво е обслужвана. Късмет ти желая, че и хондите са коли и при секънд хенд-а си е важен фактор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedqlkow 1 #5 Отговорено 1 Март, 2017 Да, в обявата има качен документ от прегледите на колата. Не разбирам езика, но едва ли е нещо друго. Ето линк към снимката :http://i64.tinypic.com/24pc6j7.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
romborak 165 #6 Отговорено 2 Март, 2017 (Редактирано) Да колега, това е сервизната книжка. Не знам обаче колко е истинска. Прави ми впечатление, че има оставени празни полета. Не виждам и печати. Не че печатът е гаранция. Редактирано 2 Март, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #7 Отговорено 4 Март, 2017 Здравей бъдещ колега, надявам се. Не знам защо не си качил линк към обявата, но като цяло автоматите на хонда са здрави кучета. Не можеш да ги убиеш, ако им сипваш добра храница. За твоя екземпляр мога да кажа, че тези 121 хиляди км. може да си ги навре........ и изобщо не са верни.Цената му е висока за не регистриран автомобил, имаш и счупен ляв халоген.... Иди ги търси.Предният капак седи леко в ляво, спрямо бронята, може при боядисване и тн.Виж си дисковете - предни и най-вече задни. За корозия, дали спирачните апарати са с меки гумички и тн. Зад предните гуми, като ги завъртиш дали нямам кърпещи към купето . Там на този модел се появяват дупки. Стената е двойна и от там се отича водата от стъклото. Може да е китнато, почукваш дали е на метал или гума.Дръжките на вратите , дали централното отваря и затваря всички врати. Лампите на таблото дали се палят при запалване и дали гаснат след това. На снимката се виждат само за гориво и за отворени врати. Виж дали ще светнат абс и срс. Те гаснат до 2-3 секунди след запалване и то не заедно, а една след друга.Провери дали мокетите са мокри под стелките (натисни с длан силно) и дали болтовете на релсите на седалките са ръждиви. Това е сигурен признак за теч в купето.Погледни дали под дистрибутора има омасляване, гумичката струва стотинки, но все пак си е авария.Ако багажника е мокър, може и да ти тече шибидаха ( с жило за колело се чистят каналите) или пък уплътнение на задните светлени, което се оправя със силикон.Виж колата и си кажи какво си видял по нея. Ако ти е първа кола, вземи някой, баща ти примерно, човек който да поеме отговорност, ако не ок. Ако евентуално я купиш, защото аз след 20 мин. оглед купих моята първа хонда (все още се кара и е перфектна). Маслото е важно!!!САМО 5W30 Всяко друго налято може да е, за да прикрие горене на масло.... Наливаш Мотул 5w30 и се сменя на 8000км. Първа кола и хонда, знаем, че се натиска... Може и по-рано, но е добре да си направиш обслужване след покупката.Единственото тъпо нещо като консуматив са двата ремъка...Успех и ако я искаш цената поне с 700лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове