swakke 54 #1 Публикувано 11 Февруари, 2017 (Редактирано) От около месец хондата започна да пали много трудно сутрин.Пали от 7-мия или 8-мия път.През това време при всяко въртене на стартера се мъчи да припали, но не пали.И така идва момента, в който пали и не може да се изфорсира 5-6 секунди. През това време от ауспуха излиза черен дим и мирише на суров бензин. Колата е с газов инжекцион. Спирал съм газта за проба, но проблема си остава. Иначе всяко следващо палене е идеално -докато помирише ключа. И така, до следващия ден... проблемът се повтаря. Вчера свалих дросела и iacv да ги изчистя, но промяна няма. Моля за съвети. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Казваш,че си спирал газта. Но за да си сигурен, че не е от там, спри я предната вечер от кранчето, покарай на бензин и я изгаси на бензин, и пак пробвай сутринта. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #3 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Точно това направих, но няма ефект. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Berberov 31 #4 Отговорено 11 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега, така написано , ме кара да си мисля ,че става дума единият температурен датчик . Мисля, че е този с по-голямата черна букса . Ако той, въпросният датчик не сработва , не сработва и автоматичния смукач, който ти е необходим за първият студен старт). Затова следващите пъти ти пали много добре ( тогава не ти е нужен смукач). Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #5 Отговорено 11 Февруари, 2017 "Делко" със 'се сичко, в и около него проверено ли е?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #6 Отговорено 12 Февруари, 2017 (Редактирано) И аз си мисля, че температурния датчик може да прави мизерии, но не знам като го измеря, какви стойности трябва да покаже? А за делкото- бубината е добре ,комутатора незнам. Капачката и палеца също са ок. Закачих кламерчето, но няма записани грешки. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Berberov 31 #7 Отговорено 12 Февруари, 2017 Колега , не случайно съм писал "Сработва" , а не - не работи . Много трудно може да се хване, понеже проблема ти е при минуси температури, точно там не дава коректна информация . А през останалото време всичко е ОК . А що се отнася до комутатора, мисля че проблема щеше да е на лице и при топъл мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #8 Отговорено 12 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега, твоите симптоми ми звучат като моите. Мнооого трудно палене, като е минус, през другото време пали без проблем. Смених акумулатора с чисто нов, но проблема си остана, даже при -18 почти свърши акумулатора и не запали. Дръпнаха ме и веднага запали. Първо отворих стартера да го погледна, но беше перфектен. След четене в нета, смених мястото на масата на мотора от едната шпилка, на която беше хваната. Преместих я на главата в дясно, има един резбови отвор, който при мен беше свободен. Изчитих го добре и масата, и я закачих там. Ейййй, направо се родих от тогава, само да йнпокажа ключа и пали, без значение колко е температурата. Пробвай да смениш или да почистиш масата на мотора и пробвай. Редактирано 13 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #9 Отговорено 12 Февруари, 2017 Благодаря колега, ще пробвам. Но утре първо ще отида да регулират клапаните, да не се окаже, че е от тях проблема, макар че нямам повече от 6 хил км от последния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #10 Отговорено 13 Февруари, 2017 Днес ходих при моя човек, майстора, но нямаше време да видим клапаните.Той ме увери ,че проблема не е от тях. Иска първо да измери налягането на горивото и да пробваме с други инжектори, защото се съмнява в изтърваща дюза, която пълни цилиндъра с бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pivcho 0 #11 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Здравей, колега и аз имах същия проблем, какво ли не пробвах. Трудно пали, когато е студено и няма обороти, трябва да подаваш газ, иначе гасне, докато загрее. Бях се отчаял и на какво ли не пробвах, чистих стъпково, промивах системата, накрая стигнах до неправилен зацепен ангренаж, но и това не беше ; оказа се клапана за картерните газове, който е на капака на клапаните, като извадих маркучето от него, кола пали има обороти, всичко е супер. Пробвах без него, но като загрее, държи високи обороти. Редактирано 23 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #12 Отговорено 21 Февруари, 2017 Благодаря за мнението колега,но мисля че се справих с проблема. Вчера свалих инжекторите и ги почистих със спрей за карбуратори, както е показано в ютуб. Днес колата запали като часовник . Дано се е оправила за постоянно. Все пак не е толкова студено, вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hristo145 0 #13 Отговорено 22 Февруари, 2019 Иаз имам същия проблем сутрин върти препалва и не иска давам и газ и пали понякога ако не дърпане след това няма никакви проблеми от четвърт пали.от къде да пчвам не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #14 Отговорено 22 Февруари, 2019 С четенето на няколко теми по надолу започни доста е дискутирано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове