Jump to content
MonsterOOD

Малко помощ и насоки

Recommended Posts

Здравейте,

 

напоследък ми излиза тази грешка на Акорда 7 ген. 2.4 мотор ръчка комби. "P0171 - powertrain system too lean".

 

Грешката, като я изчистя и нямам проблеми... карам, карам, карам до момента, в които не загася двигателя и го запаля след 3-4 мин, и грешката се появява.

Ако примерно карам колата и след като е изтинала хубаво, грешката пак не се появява.

 

Когато светне грешката, има лек спад на оборотите на празен ход и след 1-2 сек се оправят. Няма придърпване, притрисане и т.н. нито на празен ход, нито в движение.

 

Това което съм направил:

- до колкото успях, проверих навсякъде да няма скъсан вакуум (да смуче въздух след дросела). Тествах с вода на работещ двигател. Излях около 20 л. вода, двигателя мърка.

- прочистих системата със "SEA FOAM" една добавка, която я вкарах от Англия. Ефект върху мотора има положителен, но проблема с грешката остана.

- почистъл съм парата на дросела до блясък, както и стената на дросела. Той си беше чист....

- свещите са проверени, светят като нови са (иридиум).

- сменено масло 10w40, също така всички филтри

 

Колата е с катализатор и двете ламбди. Сток е отвсякъде, с изключение на газовата,която е фобус.

 

Разходът на гориво е:

16/100 градско (газ)

14/100 градско (бензин)

 

11/100 (газ) - извън града (120-130 км/ч)

10/100 (бензин) - извънградско (120-130 км/ч)

 

Някой имали идея какво да проверя още за тази грешка?

 

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя също може да бъде от  изтичане на въздух, идващ от о-пръстена на инжекторите за гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че има някаква статистика за този проблем. Къде най-често е проблемът. Малко да се затопли и ще прегледам о-пръстените на инжекторите. Мен ми е най-интересно за "случайността", като изчистя грешката няма драми, докато не загася и не я запаля топла.....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си изключил вероятността да е от газовата, а според мен там е разковничето :

 

Ти си четеш грешката, а тримовете сети ли се да ги погледнеш? :)

Първо проследи тях (най-вече дългия на бензин и на газ), а после евентуално газови филтри, ако не си сменял отдавна иии малко вероятно, но някой инжектор да прави сечено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко off.

 

С това 10W40, ще плачеш за валове после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случва чат пат, особено след дълъг път или високо в планината, но само на газ. Преди беше по често, но газаджиите настройваха газовата и сега е 1-2 пъти в годината.

 

Та и според мен е газовата, освен ако не става и на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се сетил да гледам тримовете, ще ги разгледам. Благоадря! Филтрите на газовата съм ги сменил всичките. Изключих газовата, защото правих опити да карам само на бензин една седмица и резултата е същият....

 

За маслото..., според теб, какво да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иих, викам, ай да не го зачеквам за маслото, той сам ше се сети, ма Wyvern го фана на къс пас :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сложих такова. Преди слагах 5w30 и ми казаха, че ще си патя от валове пак.... Почвам да се обърквам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата dindin да ме поправи, ако бъркам :), ама за тоя мотор, мисля че 0W20 е маслото ;).

 

п.п. на бензин дава ли ти грешка или само на газ? Аз си мисля, че проблема е в газовата.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на бензин, и на газ все същото.... :(.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, проследи тримовете с бучнат ЕЛМ и виж, аджеба, кво се случва. Виж след дълго каране, преди да изгасиш, колко е дългия. После, след престой, като дадеш на контакт без да палиш.

Опитай се да хванеш модела :).

 

0w20 е наистина супер, но с качествено 5w30/0w30, според мен, също можеш да караш, стига да не го сменяш на много км :).

Едно масло не е само вискозитет, но 10w40 не бих сложил, наистина.

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря. Ще се сменя маслото след седмица две и ще сложа 5в30. Ще направя лог на тримовете да видим какво става. Благодаря Ви отново, ще ви държа в течение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...