kristinus 0 #1 Публикувано 29 Януари, 2017 Здравейте колеги, Нов в съм във форума и се надявам да ударите 1 рамо по въпросите, които ме "измъчват". Харесал съм една CR-V 2,4 I-VTEC 166 коня, която е японско производство, вкарана от Щатите 01.2016. Харесва ми и като возия, и като вървеж. Колата е с нов газов инжекцион и я карах на газ, и на бензин, като на празни обороти превключвах от газ на бензин и обратно, и няма никаква разлика в оборотите. Монтирана е София, в Красна поляна. Колата е регистрирана с БГ номера. Въпросите ми са няколко и който знае, и може да даде акъл, е добре дошъл да даде своето мнение, и съвет. 1. Почти лаик съм и преди да съм я спазарил, искам да я вкарам в един сервиз, за проверка на състоянието на мотор, скоростна кутия (с автоматик е, с два режима - нормален и спортен, без типтроник), ходова част както и основни възли, и агрегати. Къде да я закарам, като искам проверка на всичко на едно място само? 2. Масло, освен на двигател и скоростна - на диференциал сменя ли се и кога? На 86000 мили е.. 3.На вискомуфата кога се сменя? 4.Дайте препоръка в кой сервиз и горе долу, за какви пари може да се направи пълна инспекция, за да знам предварително какво ме чака, че освен късмет и требе не малко акъл. 5. Компютърът е американски и продавача спомена, че се е пробвал да превключи на метрична система, но без успех, тъй като компа на американките не позволявал и нямал опция за промяна от мили в км. Има ли начин и някой знае ли как, и при кого може да се отиде, да се препрограмира или какъв друг начин може да се намери, за конвертиране на метричната система? 6. Освен, че моторът е 2,4, вероятно по-трудно се намират части и за останалите агрегати - дайте мнение и телефони на магазини, сервизи - от колеги, които ползват американки или как се справят, като имат някакъв проблем с Американка.? 7. Знам, че всичко е относително, но искам да се посъветвам, какви предимства, както и недостатъци има покупка на автомобил от Щатите ? Една от причините, поради която я избирам е, че цената е с около 10 % по-ниска от Европейките, които са 150 коня, с ръчни скорости и е с номера, готови документи (талони) за bi-fuel и чисто нови гуми, което дава допълнителна разлика от 2 К, което за кола на 17 000 не е малко, никак. Моля, дайте своето мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #2 Отговорено 29 Януари, 2017 Мога да ти помогна само по въпроса с маслото за диференциала, което задължитилно трябва да е хонда и се сменя на 60 000км. Според мен, ако я купуваш, е задължително да смениш и него. Лично аз само него купувах от Бултрако и мисля, че струваше около 60лв за 2 литра с доставката /на теб ще ти трябва около 1,2литра, но няма как да купиш точно толкова/. По въпроса за внос от щатите съм чувал много неща, но всичко е строго индивидуално и затова предпочитам да не давам мнение. Успех с покупката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #3 Отговорено 30 Януари, 2017 Предварително се извинявам за офтопика, понеже едва ли ще отговоря на важните за автора въпроси, но, четейки поста му, оставам с впечатлението, че не е много наясно със "що е то Honda CR-V" Затова: ...японско производство, вкарана от Щатите...Щом е вкарана от Щатите едва ли е японска. По-скоро е USDM, т.е. произведена в Америка за американския вътрешен пазар. Най-лесно се познава по номера на шасито (VIN) - на американките първия символ е "1", а на японките е "J". ... 2. Масло освен на двигател и скоростна - на диференциали сменя ли се и кога? ... 3.На вискомуфата кога се сменя ... Двата диференциала не са обособени като отделни агрегати, що се касае до маслата в тях. Предния диф, грубо казано, ползва маслото на скоростната кутия, което задължително трябва да е Honda ATF-DW1. Kъм предния диф е прикачена и раздатъчната кутия, съответно и тя ползва същото масло. Значи, когато смениш маслото на скоростната кутия, означава, че си сменил и маслото в предния диф и раздатката. Нямам представа на какъв интервал се сменява и, какво количество. Задния диф е в общ корпус със системата 4х4 и ползва същото масло. DMZ ти е казал количеството на маслото, което също задължително е Honda DPF-S. Koлата няма вискомуфа. ... 6. ... вероятно по-трудно се намират части и за останалите агрегати... Трудно, трудно, колко да е трудно?! Поръчваш от щатите и получаваш. Единствения проблем е срока на доставка, не е като да отидеш в магазина и да ги вземеш "веднага".Не съм много наясно, до каква степен американките се различават от европейките, но предполагам, че разликите не са фрапиращи. Казвам това на база личния ми опит с предишните ми 2 CRV-та, 1-ва генерация JDM, т.е. произведени за японския вътрешен пазар. Единствения проблем, свързан с части беше предна полуоска, която се различаваше от европейската. ... 7. ... какви предимства както и недостатъчци има покупка на автомобил от Щатите ... И аз като DMZ не бих искал да давам мнение за USDM-ките, защото не знам какви са като качество на изработка. Обаче, както споменах, имах 2 CRV-та JDM-ки, koито бяха по-добри като качество от европейките и (както и USDM-ките) бяха заводски наблъскани с екстри, които в повечето случаи липсват при европейките, или се монтират след заплащане. Това, според мен, напълно обезличава недостатъците, които, както казах, се свеждат най-вече до чакане за доставка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #4 Отговорено 30 Януари, 2017 Здравей колега, озадачава ме по-ниската цена на американката, за която споменаваш. Като собственик на същата кола, мога да ти кажа, че сравнена с двулитровия европейски вариант- Балкан разлика. Много по- динамична, може да си я натовариш доволно и пак върви, пъргава, и за газифициране двигателя е супер (особено, ако газта ти е сложена както трябва). За части, кое те притеснява? Двигателят е акордов, купе и окачване - европейско, нямаш грижи. Единственото, което ме дразни в моята е, че е климатик, а не климатроник и страничните огледала нямат мигачи. За компютъра, единствения вариант е ново табло с преправяне на кабеляците отзад, няма вариант да препрограмираш метричните отмервания. След 2-3000 км се свиква и си ги обръщам даже на ум . За сега съм минал около 17 000 км и мога да кажа само суперлативи. Скачай смело, АКО БРОЙКАТА Е ЧИТАВА. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristinus 0 #5 Отговорено 30 Януари, 2017 Благодаря за мнението на всички. Съветите са безценни. В кой сервиз би било добре да я вкарам, за инспекция? Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stand 3 #6 Отговорено 31 Януари, 2017 Хонда црв 2005г - карам я от 2011г . Внесена е от щатите и наистина е произведена в Япония (проверено 100%), даже ми излезе и града. Сменял съм сегменти , диференциял и преправих щангите отзад, за да мога да регулирам наклона на колелата, иначе съм доволен . Ако нещо повече те интересува, пиши petkov81m@gmail.bg. Изпратено от моят SM-J710F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristinus 0 #7 Отговорено 31 Януари, 2017 Супер, ще го имам предвид. Сервиз читав, за първоначална проверка да ви се намира? Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan86 3 #8 Отговорено 1 Февруари, 2017 Да- БУЛТРАКО- София . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 1 Февруари, 2017 Бултрако, не! Освен, ако не е нещо, дето няма къде другаде. Виж в Овча Купел сервиза. Има тема, по-надолу във форума за този сервиз. Ако не ти е удобно, Юби-ко или Омбре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове