bhop9696 2 #1 Публикувано 24 Януари, 2017 (Редактирано) Добър вечер, колеги. От няколко седмици съм горд собственик на хонда сивик 6 генерация, направо почвам с проблема. Колата е 1.4 is, 90 КС, пълната инжекция, обаче е с обикновенно газово (не е газов инжекцион). Ходих на сумати газаджии във Варна, вече съм похарчил около 100 лв и горе долу има разлика, но проблема не можаха да го оправят с празния ход. Карам колата да кажем със 70, 80,90 км.ч и когато оставя на свободна скорост, оборотите рязко падат, и колата изгасва. От пред ми запушваха тръбата на въздушния филтър, надупчиха я от по горе, с цел въздуха да не удря направо тръбата. Това ми помогна до някаде, с по-ниска скорост, като карам, вдигна ли над 80 и оставя на свободна, колата изгасва. Моля, помагайте! Също така и чека ми светва. Как мога да го спра, защото ме дразни? Редактирано 25 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 25 Януари, 2017 Освен да ти препоръчам газов инжекцион, друг съвет нямам и това е най-правилното за тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 25 Януари, 2017 Първо, не се освобождава от скорост, когато си с 80-90км/ч. Вероятно изпарителя ти не е с хубави мембрани или не е настроен добре. Като цяло ГИ е за предпочитане, АГУ-то е примитивна система с лош контрол, но ако се направи, както трябва, работи. Едната ми Хонда е с АГУ и нямам проблем. Има отделна тема за алтернативни горива, може там да се включиш, но едва ли някой от разстояние, ще може да ти помогне адекватно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 7 Февруари, 2017 Сложи си ламбда контрол, но май ще ти излезе на края, като цена на инжекционна. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #5 Отговорено 7 Февруари, 2017 (Редактирано) Тези приказки, не ги слушай, аз съм с АГУ, минал 50000 км и съм ОК ; D15Z8. Редактирано 7 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 7 Февруари, 2017 Първо, не се освобождава от скорост, когато си с 80-90км/ч. Вероя... Това пък защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Festara 8 #7 Отговорено 7 Февруари, 2017 Ами, ако ти загасне колата и трябва да спреш рязко , на второто натискане на спирачката ще усетиш пеперуди в стомаха. Хидравликата също се губи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 8 Февруари, 2017 Това е абсолютно невярно. Нужни са повече от 2 пълни натискания, за да откаже хидравликата, което е в противоречие с "ако се наложи да спреш РЯЗКО". Време, за което вече ще си осъзнал, че двигателят ти е изгаснал. Съответно имаш време да превключиш на скорост, макар и на изгаснал двигател. В интерес на истината, първото, което "отказва", е хидравликата на волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове