Jump to content
bhop9696

Проблем с оборотите на газ 1.4 IS

Recommended Posts

Добър вечер, колеги. От няколко седмици съм горд собственик на хонда сивик 6 генерация, направо почвам с проблема. Колата е 1.4 is, 90 КС, пълната инжекция, обаче е с обикновенно газово (не е газов инжекцион). Ходих на сумати газаджии във Варна, вече съм похарчил около 100 лв и горе долу има разлика, но проблема не можаха да го оправят с празния ход. Карам колата да кажем със 70, 80,90 км.ч и когато оставя на свободна скорост, оборотите рязко падат, и колата изгасва. От пред ми запушваха тръбата на въздушния филтър, надупчиха я от по горе, с цел въздуха да не удря направо тръбата. Това ми помогна до някаде, с по-ниска скорост, като карам, вдигна ли над 80 и оставя на свободна, колата изгасва. Моля, помагайте! Също така и чека ми светва. Как мога да го спра, защото ме дразни?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да ти препоръчам газов инжекцион, друг съвет нямам и това е най-правилното за тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, не се освобождава от скорост, когато си с 80-90км/ч. Вероятно изпарителя ти не е с хубави мембрани или не е настроен добре. Като цяло ГИ е за предпочитане, АГУ-то е примитивна система с лош контрол, но ако се направи, както трябва, работи. Едната ми Хонда е с АГУ и нямам проблем. Има отделна тема за алтернативни горива, може там да се включиш, но едва ли някой от разстояние, ще може да ти помогне адекватно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си ламбда контрол, но май ще ти излезе на края, като цена на инжекционна.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези приказки, не ги слушай, аз съм с АГУ, минал 50000 км и съм ОК ; D15Z8.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, не се освобождава от скорост, когато си с 80-90км/ч. Вероя...

 

Това пък защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако ти загасне колата и трябва да спреш рязко , на второто натискане на спирачката ще усетиш пеперуди в стомаха. Хидравликата също се губи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е абсолютно невярно.

Нужни са повече от 2 пълни натискания, за да откаже хидравликата, което е в противоречие с "ако се наложи да спреш РЯЗКО". Време, за което вече ще си осъзнал, че двигателят ти е изгаснал. Съответно имаш време да превключиш на скорост, макар и на изгаснал двигател. В интерес на истината, първото, което "отказва", е хидравликата на волана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...