maks4o0o 4 #1 Публикувано 24 Януари, 2017 Здравейте! Колата ми е 2.2 i-ctdi 2005 и, до колкото съм запознат, досега не са ѝ чистени ЕГР клапан и др. Канех се да дам колата на сервиз в скоро време, да почистят нещата, защото е карана само в България и предвид качеството на горивото, предполагам че би трябвало да има насъбрани доста нагари. И въпросът ми е следния, дали някой от вас е ползвал такава услуга и знае ли дали е ефективна, защото е доста по-бързо, чисто, както и евтино? Аз лично попаднах на http://carbon-cleaner.com/ ... Със сигурност и други предлагат подобна услуга .. Ако някой има някакви впечатления моля да сподели! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 24 Януари, 2017 Баси. Сarbon e въглерод = химичен знак С. Hydrogen e водород = химичен знак Н. Сещате се натам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 24 Януари, 2017 Абе те чистят въглеродни отлагания с водород, не им се бъркай на хората... Колега, не знам колко лесно се сваля ЕГР, но ако можеш го свали и го занеси да ти го изчистят за проба, да видиш какъв ще е ефекта...Сваляйки го, ще му видиш състоянието преди и след почистването. Ето малко инфо за този метод, явно е популярен навън от доста време, тук поне е обяснено как работи: http://www.oxy-hydrogen.com/s/2/product-246185/Carbon-Cleaning-Machine-for-Cars-EP-350B-plus.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #4 Отговорено 25 Януари, 2017 Аз имам такава машина, ако искаш ела и ще я закачим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 25 Януари, 2017 Само EGR клапана няма смисъл да чистиш, освен ако не дава някаква грешка. Ако искаш пълна профилактика се чисти и всмукателния колектор, и пътища до и от EGR клапана. Иначе самия клапан се сваля елементарно. Нямам идея как чисти тази машина, но знам, че пада бая чистене. Направих такава профилактика лятото и майстора каза, че си е играл 2 часа да чисти. Намислил съм тази година да сторя същото и с турбото, като знам че най-ефикасно и лесно се почиства, като се накисне в леген. При всички положения ми се струва, че каквото и почистване да се прави, не е удачно да е докато частите са на самата кола, защото къде ще отиде целия нагар - в катализатора и гърнета, и после? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 25 Януари, 2017 (Редактирано) ...Е, уж излиза от ауспуха/сите.. Редактирано 25 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 25 Януари, 2017 Абе то излизат, ама дали няма да се набият в катализатора и питите на гърнетата, освен ако не разгражда нагара до газообразно състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 25 Януари, 2017 В Англия така им продухват DPF-ите. Ако сте с нафтова печка си заслужавало . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 25 Януари, 2017 Но само ДПФ-а, а не през всмукателите предполагам. Това казах, да се свалят и да се изчистят с водород да, но сглобени на самата кола.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 25 Януари, 2017 Виж снимки от моят линк, там са показали на клипче как работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове