Jump to content
maks4o0o

Мнения за водородно почистване на двигател

Recommended Posts

Здравейте! Колата ми е 2.2 i-ctdi 2005 и, до колкото съм запознат, досега не са ѝ чистени ЕГР клапан и др. Канех се да дам колата на сервиз в скоро време, да почистят нещата, защото е карана само в България и предвид качеството на горивото, предполагам че би трябвало да има насъбрани доста нагари. И въпросът ми е следния, дали някой от вас е ползвал такава услуга и знае ли дали е ефективна, защото е доста по-бързо, чисто, както и евтино? Аз лично попаднах на http://carbon-cleaner.com/ ... Със сигурност и други предлагат подобна услуга .. Ако някой има някакви впечатления моля да сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси. !!!

Сarbon e въглерод = химичен знак С.

Hydrogen e водород = химичен знак Н.

Сещате се натам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те чистят въглеродни отлагания с водород, не им се бъркай на хората...

Колега, не знам колко лесно се сваля ЕГР, но ако можеш го свали и го занеси да ти го изчистят за проба, да видиш какъв ще е ефекта...Сваляйки го, ще му видиш състоянието преди и след почистването.

 

Ето малко инфо за този метод, явно е популярен навън от доста време, тук поне е обяснено как работи:

http://www.oxy-hydrogen.com/s/2/product-246185/Carbon-Cleaning-Machine-for-Cars-EP-350B-plus.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само EGR клапана няма смисъл да чистиш, освен ако не дава някаква грешка. Ако искаш пълна профилактика се чисти и всмукателния колектор, и пътища до и от EGR клапана. Иначе самия клапан се сваля елементарно.

Нямам идея как чисти тази машина, но знам, че пада бая чистене. Направих такава профилактика лятото и майстора каза, че си е играл 2 часа да чисти. Намислил съм тази година да сторя същото и с турбото, като знам че най-ефикасно и лесно се почиства, като се накисне в леген.

При всички положения ми се струва, че каквото и почистване да се прави, не е удачно да е докато частите са на самата кола, защото къде ще отиде целия нагар - в катализатора и гърнета, и после?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Е, уж излиза от ауспуха/сите.. Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то излизат, ама дали няма да се набият в катализатора и питите на гърнетата, освен ако не разгражда нагара до газообразно състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия така им продухват DPF-ите. Ако сте с нафтова печка си заслужавало :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но само ДПФ-а, а не през всмукателите предполагам. Това казах, да се свалят и да се изчистят с водород да, но сглобени на самата кола....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж снимки от моят линк, там са показали на клипче как работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...