Jump to content
Venkos

Трудно второ палене Civic 1.5 D15Z6

Recommended Posts

Здравейте, имам следният проблем: 

Колата е Сивик 1.5 D15Z6 бензин/газ инжекция,  сутрин пали веднага, обаче като я оставя някъде  за 1-2 часа или за 10-15 минути и едвам пали,върти много дакато запали? Свещите са сменявани преди 15'000км, Акумолатора е чисто нов на 2 месеца.   Газовата уредба я имам от 2 години, не съм имамл проблем с нея. После на другият ден сутринта пак пали от раз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти се е случвало 1-2 пъти или е симптом продължително наблюдение ?
Предлагам ти,като за начало да отрегулирате клапани,възможно е на загряла кола газоразпределянето да не е добро.

0.20 мм изпускателни

0.25 мм всмукателни

 

Също така почисти/огледай капачката и палеца на делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти се е случвало 1-2 пъти или е симптом продължително наблюдение ?

Предлагам ти,като за начало да отрегулирате клапани,възможно е на загряла кола газоразпределянето да не е добро.

0.20 мм изпускателни

0.25 мм всмукателни

 

Също така почисти/огледай капачката и палеца на делкото

Понякога много рядко го е правила но по малко въртеше,сега  върти доста повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Имах подобен проблем на друга кола (опел) оказа се изпарителя на газовото.Ситуация - спирам на дома (детска градина) оставям хлапето и после няма палене.След ремонт на изпарителя (томасето аляска) проблема изчезна.

Мисля че колегата е объркал размера на клапаните .Изпускателните са с по голяма хлабина.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно отбелязваш колега, объркал ги е - изпускателните са с по-голям луфт (може би заради по-голямото награвяне):

 

intake

0.18mm - 0.22mm

 

exhaust

0.23mm - 0.27mm

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сбъркал съм ги,обърнати са.Изпускателните са с по-голям луфт, защото загряват повече и метала се разширява.

Изпарителят едва ли има връзка ,тъй като колата би трябвало да пали на бензин.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сбъркал съм ги,обърнати са.Изпускателните са с по-голям луфт защото загряват повече и метала се разширява

Изпаритела едва ли има връзка ,тъй като колата би трябвало да пали на бензин

Да, всеки път я паля на бензин и даже пробвах един път, преди да я изгася, пак минах на бензин, но нямаше ефект. Утре ще регулираме клапаните да видя как ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо това и ако няма подобрение извади главното реле и го прегледай за студени спойки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×