Shterev 4 #1 Публикувано 18 Януари, 2017 Здравейте, колата е карана с 10w40 минерално масло, винаги е сменяно на време.Сега отново ми предстои смяна.Работата е там, че гори масло. За 10000км. съм долял 800+гр. при положение, че колата се кара всеки работен ден, средно по 80км. по магистрала в Германия (без да я жаля). Ако може някой да даде мнение или съвет какво масло да сложа. Не очаквам с промяната в маслото да спре да гори.Просто, ако някой знае вариант, който би бил полезен в моя случай (чалъм за ремонт няма) да сподели. Колата е Honda Civic 1.4i 96г. хеч. eJ9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #2 Отговорено 18 Януари, 2017 800гр масло, на колко МЛ отговаря това? Ако говориш за 800мл за 10 000 километра, разхода е НОРМАЛЕН. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #3 Отговорено 18 Януари, 2017 800мл. Извинявам се Ако е нормално, пак да си сложа 10w40 минерално масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #4 Отговорено 19 Януари, 2017 Shterev,сипвай си същото масло и го сменяй на около 5-6000км. . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shterev 4 #5 Отговорено 19 Януари, 2017 Така, приемам вашите съвети. Това за минералното масло не го знаех, че се сменя на по-малък пробег. Сега изскача друг въпрос ; от сервиза, където го сменям ми предлагат някакво, уж много добро масло, което се сменяло на 20 000км. Тъй като не мога да се оправя в сервиза много добре на чужд език, някой да каже какво ще да е това масло и редно ли е да го слагам, за да увелича пробега ?Дори и да не са 20 000км, но поне 10 000км. Ако ли не, ще си остана на същото и ще го сменям по-често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #6 Отговорено 19 Януари, 2017 Всичко е много относително, не може просто така да се каже : ето ти масло и го карай 20 000км, стила на каране и натоварване на мотора са от голямо значение. Ако имаш само магистрално каране и минимален брой студени стартове, което пести доста едно масло можеш и да искараш 20 000км, но пак не казваш за кое точно масло става дума. Материята е доста по-сложна и зависеща от много фактори, за да се каже генерално - сипвай от това и карай 20 000км. Тия в сервиза нещо много сериозно те поднасят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #7 Отговорено 19 Януари, 2017 (Редактирано) Търсиш масло 5w30 и да отговаря на спецификации API SJ/SN ILSAC GF-4. За предпочитане от чужбина. Както сам ще се убедиш - няма масло 10w40, което да покрие тези стандарти Сменяш и после се даваш отзив тук как палиш на -5. Ако почне да ти го яде много - казваш от колко километра насам е почнало и ние го мислим http://www.ato24.de/de/auto/motoroel-ilsacnbspgf-4-5w-30.html Aveno-то и Petro-то са добри бюджетни решения с недълъг период за смяна. На цената на същото, което наливаш и сега, ако не и по-малко. Другите писаници няма да ги коментирам. Редактирано 19 Януари, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 19 Януари, 2017 800мл на 10к си е направо идеално и с това масло . dindin, той човека е в чужбина :D, Даже от ато ще му излезне без пари в Германия . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #9 Отговорено 19 Януари, 2017 Хаха, машала ! Начи само остава да си го поръча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #10 Отговорено 19 Януари, 2017 Пак ли захванахте темата за маслата ?! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове