Jump to content
prosqka

fuel volume regulator control circuit/open

Recommended Posts

Колеги, помагайте моля. Какво значи това, че не го разбирам? Грешката, която дава е P 1384.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде взе това определение за тази грешка? За Хонда го дават нещо свързано с подгревните свещи...

Дай инфо кога дава грешката и какво става като я изчистиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами светва индикатора за грешка, колата влиза в авариен режим и не вдига повече от 2000 оборота. Аз имам една ОБД джаджа, която се включва към телефона, сканира и показва този код. После я изчиствам и всичко си идва, както е било предния ден. След 2 часа пак я запалих и същото. Утре сутрин ще пробвам пак. А определението - от една програма за ОБД кодове(DTC).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери пак дали кода е P1384. В авариен режим трябва да влиза при отказ на някоя важна система, свещите не са такава...

Из нета тази грешка се свързва със свещите и релето им, но от друга страна в списъците на грешките за Хонда такава грешка не съществува...

https://www.engine-light-help.com/honda-check-engine-light.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, този е кода, днес сутринта запалих и пак го имаше проблема. Опитах да я изчистя и не можеше, опитах 3-4 пъти. Разкарах я малко и след 1-2 км пробвах пак и се изчисти грешката. Явно трябва малко да загрее колата или нямам идея защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В civinfo има тема с точно такава грешка. Пише, че е подгревните свещи или релето към тях. Появява се, когато е студено при палене, щото тогава би трябвало да работи подгрева на свещтите. Нека и някой по-компетентен да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В civinfo има тема с точно такава грешка. Пише, че е подгревните свещи или релето към тях. Появява се коато е студено при палене, щото тогава би трябвало да работи подгрева на свещтите. Нека и някой по компетентен да каже.

Аз това казах в пост 2, но го споменават само по форумите, а в списъка с грешки никъде го няма...

Нека опита с друг четец на грешки, защото за някои стандартни ОБД2 грешки, някои производители си присвояват нещо друго специфично за марката...(но и той не каза от къде е видял това от заглавието)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това от заглавието го изписа апликацията, която ползвам. Казва се OBDCarDoctor, ще потърся и друга и ще пиша колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо си провери подгревните свещи и ако са наред, тогава търси Хонда диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо си провери подгревните свещи и ако са наред, тогава търси Хонда диагностика.

Те лесно се проверяват с омметър, но трябва да провери и релето им, т.е. дали им подава напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такъв проблем , оказа се полупразен горивен филтър. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такъв проблем , оказа се полупразен горивен филтър. Успех

Дай повече подробности... От какво/как ще стане полупразен? И как реши проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами не знам как е останал полупразен ,но сега знам ; усетя ли, че запалва по-мудно, отварям капака и напомпвам филтъра. Всъщност и така се реши проблемът. Макар, че от време на време се налага напомпване при по дълъг престой .

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам как е останал полупразен ,но сега знам усетя ли  че запалва по мудно отварям капака и напомпвам филтъра.  Всъщност и така се реши проблема. Макар че от време на време се налага напомпване при по дълъг престой .

За да се налага напомпване на филтъра, нещо си не е наред в горивната система, нехерметичност някъде и смуче въздух...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро некачествен горивен филтър. Явно клапана за обратна нафта вътре, във филтъра, не работи много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, за отговорите, ще я водя на майстор следващата седмица и ще пиша какво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро некачествен горивен филтър. Явно клапана за обратна нафта вътре във филтъра не работи много добре.

ОК, възможно е този клапан да изпуска обратно нафтата, но нали трябва на нейно място от някъде да дойде въздух, за да е полупразен филтъра. От къде идва?

Това казвам теоретично, не знам устройството на системата, къде/какъв е този клапан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата upto, ако можеш пиши как си оправи проблема. Филтъра е оригинале, аз съм го взимал от Хонда. Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги, все не остава време да напиша.

Проблемът се оправи със смяна на подгревни свещи.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги, все не остава време да напиша.

Проблемът се оправи със смяна на подгревни свещи.

Когато купих колата имаше 1 изгоряла свещ, но не даваше грешки/аварийни режими. Намерих я случайно сам при проверка.

Странно е, че заради свещ/и , която не влияе на работата на двг, а само на паленето, влиза в авариен режим...

Като си ги сменил да беше проверил старите, имаше ли/колко изгорели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×