Aerofilms 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2017 Здравейте! Съвсем наскоро се сдобих и аз с една Хонда HR-V, 1,6 бензин , 126к.с. 2001 г., с идеята за сравнително проходим семеен автомобил, с поносим разход, тъй като правя около 50 000 км. годишно. За съжаление разходът ми в момента е 11/100 бензин, извънградско. Колата вече е напълно обслужена с всички масла и консумативи от Хонда. Смених пукнатия й радиатор с нов, че и антифриза ми хвърчеше , както и други проблемни истории... Единственото, което в момента има като проблем е, че ми свети Engine лампата и установихме неработеща задна ламбда сонда. Проблемът е, че ми казаха, че нямало заместител и в Хонда струва 570лв. с две седмици доставка. Четох, че било често срещан проблем. Има ли някой, който е имал подобен и е намерил друга сонда с по-поносима цена, че вече съвсем се отчаях? Дали изобщо втората ни сонда има отношение към разхода на гориво или имам и друг проблем? Благодаря предварително за всички отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #2 Отговорено 6 Януари, 2017 Здравей и честито! 570 лв. за ламбда са много. Има Denso и NTK заместители на приемливи цени. Да не мислиш, че Хонда произвеждат ламбди, някой ги произвежда за тях . 200 лева за нова сонда или евентуално втора ръка от морга. Високият разход е най-вероятно от ламбдата, но може да има и други фактори . Каква грешка(код) точно показа диагностиката? ПП. Според мен Markony (http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=1082) е твоят човек, особено за тази кола . Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aerofilms 0 #3 Отговорено 6 Януари, 2017 Привет , благодаря за бързия отговор! Грешката която дава е p0420. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefanvo 18 #4 Отговорено 8 Януари, 2017 Здравей! До колкото знам, втората сонда е контролна и няма отношение към разхода. Чекът свети най-вероятно заради изгорял подгрев на сондата. Колата загрява ли нормално? Температурата на антифриза каква е? Имаш два датчика за температурата. Единия е за стрелката на таблото-той е информативен. Другият е за компютъра на колата. Той пряко влияе на разхода! Термостата как е?В това студено време, долният маркуч на радиатора трябва да е студен. Това е според мен.Щом сте видели грешката,би трябвало да видите и температурата на антифриза.Аз съм с HR-V 124 к.с. и разхода извън града е около 7.Средния ми разход,сега е около 9 в студеното време.11 е абсурден разход за извънградско! Това е от мен! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 8 Януари, 2017 Грешката индицира лоша работа на катализатора.Разходът го потвърждава.Би трябвало да липсва мощност. Ако трябва да се проследи грешката се гледат живи данни-първа спрямо 2 сонда.Бяхме го коментирали някъде. Производителя допуска проблем с окабеляване или лоши контакти.Това пак се хваща при диагностика от специалист. Диагностиката не е четене на грешки.Триенето на грешки не решава проблема.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aerofilms 0 #6 Отговорено 8 Януари, 2017 Здравейте! Ходих при специалист , който замери стойностите на двете сонди. Първата сонда беше както трябва с плаващи стойности между 0 и 0,8 или някакви подобни. Втората сонда отчиташе единствено 1.75 (което било максимума на самата програма) За това ми казаха , че втората сонда е за смяна. Човека ме попита и за загуба на мощност, но тъй като съм Новак с тази кола нямам база за сравнение с предишно състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vassilp 12 #7 Отговорено 9 Януари, 2017 Здравей, колега. Имах твоят проблем и го реших с ламбда сонда втора ръка, за 50 лв от автоморга. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K.Ang 4 #8 Отговорено 17 Април, 2017 (Редактирано) Ламбда сонда......http://www.amavto.com/objects.php?mid=28&mcatid=11&year=2000&modelid=9723&eid=12470&keyword= Редактирано 20 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове