Jump to content
Guest stecev

Проблем с вървенето...помагайте 4е ми писна ве4е

Recommended Posts

Guest stecev

Направо ми къса нервите тая мойта хонда няма такава барака се съм имал хонди ама такива тъпотии никога...просто съм бесен кво ли не смених дори катализатора махнах и пак е зле ...даже май се влоши. Като подам газ по рязко и забива нос после се отпушва ама... преди да махна катализатора го правше м/у 1800 и 2000 оборота а сега и над 2000-2500об....... възд.филтър, горивен, свещи.... само кабелите не съм ама... D15B2 ...помагайте че, незнам ...Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно капачката да е спукана или с нагар,пружинката,дето праща високоволтовото на капачката,палеца.......погледни....по-лесните неща свързани с тока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

На мен го правеше същото на CRX 1gen и проблема беше в Throttle angle sensor-а. Не знам обаче Д15 има ли такова нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братче, погледни си комутатора в делкото се намираше до колкото си спомням , да нямаш някое повредено или разлепено магнитче. точно такива са симптомите при повреден комутатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха станахме двама :huh: .Имам го същия проблем вече 2месеца .Смених тези неща които и ти +комутатор бубина и палец обаче ефект никакъв, сега последно местихме центровката на делкото и нещтата каточели се подобриха обаче не са още както ми се изка.От сервиза кадето ми правят колата ми казаха че е възможно да не ми е зацепен правилно ангренажниа ремък и чрез промяна на центровката на делкото да компенсират ,в понеделник ще ходя да проверят ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ми къса нервите тая мойта хонда няма такава барака се съм имал хонди ама такива тъпотии никога...просто съм бесен кво ли не смених дори катализатора махнах и пак е зле ...даже май се влоши. Като подам газ по рязко и забива нос после се отпушва ама... преди да махна катализатора го правше м/у 1800 и 2000 оборота а сега и над 2000-2500об....... възд.филтър, горивен, свещи.... само кабелите не съм ама... D15B2 ...помагайте че, незнам ...Предварително благодаря

ЗА мен това е бензинов филтар . Или стари напукани маркучи около целия карбуратор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво да те посъветвам но по пътя на логиката при рязко ускорение ти трябва и повече бензин или нещо пречи на този бензин да стигне до цилиндрите или изобщо не се подава сигнал че на двигателя му трябва повече бензин. защо не провериш маркучетата на вакуумрегулаторите (ако имаш такива). виж да нямаш прискрипан бензинопровод или да имаш разхлабена скоба на някое съединение и да гълта въздух. Незнам какво да те посъветвам друго...просто се опитвам да помогна. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho
Отговорено (Редактирано)

от кой град си ? stecev де :huh:

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stecev

ами ходих при едно мом4е което ми обслужва колите по-принцип и видяхме капачката няма грижи ок си е дори я напруска с някакъв спрей и аз не разбрах за какво... също погледна и накакъв датчик на инжекцията и него го пръсна със спречето ама ефект не... лоша работа. Мисля да отида да направя една диагностика да я закачат пък дано покаже мамка му.... и след като махнах катализатора като че и по зле стана въпреки 4е беше запушен....Направо се видях в приключение...много е дразне6тоБлагодаря на вси4ки за съветите ; :dry:

от кой град си ? stecev де :)

софия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buzar_ivo

сонда и датчик за температурата на горивотоНай-добре върви да ти замерят всички датчици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

ами ходих при едно мом4е което ми обслужва колите по-принцип и видяхме капачката няма грижи ок си е дори я напруска с някакъв спрей и аз не разбрах за какво... също погледна и накакъв датчик на инжекцията и него го пръсна със спречето ама ефект не... лоша работа. Мисля да отида да направя една диагностика да я закачат пък дано покаже мамка му.... и след като махнах катализатора като че и по зле стана въпреки 4е беше запушен....Направо се видях в приключение...много е дразне6тоБлагодаря на вси4ки за съветите ; :dry:

от кой град си ? stecev де :)

софия
Правилно си се ориентирал отиди на диагностика и ако можеш направо отиди при ОмбреСпоред мен ще се окаже БУБИНА, ако съм прав не е лошо да смениш и кабелите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

В общи линии - никой не знае проблем ли е, синдром ли е, така ли си е? В общи линии - всички Д15Б2 си го имат (поне за 5ген вече съм сигурен) - оправя се изцяло и напълно след преминаване от моно - към пълна инжекция. Което незнам до колко е оправдано като инвестиция - 500+ , и то ако всичко мине гладко. При мен си го имаше като я взех, след година и нещо се влоши доста и си взех - читава втора ръка моно инжекция и смених моята. Положението видимо се подобри, но си го има все още чуденето, макар и минимално. Изход от ситуацията, като ще караш - държиш я над 3000 оборота и няма и помен от чуденето. Ако пък я къткаш на 2000-2500 и се налоши да я изрежеш - полусъединител да мине над 3000 оборота и пак си в играта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е прав Айсмена, и моята я държа малко повече на полусъединител като превключвам и нямам никакво зачудване или изхълцване. До такава степен съм и свикнал че бях забравил за това :P

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stecev

ха станахме двама :) .Имам го същия проблем вече 2месеца .Смених тези неща които и ти +комутатор бубина и палец обаче ефект никакъв, сега последно местихме центровката на делкото и нещтата каточели се подобриха обаче не са още както ми се изка.От сервиза кадето ми правят колата ми казаха че е възможно да не ми е зацепен правилно ангренажниа ремък и чрез промяна на центровката на делкото да компенсират ,в понеделник ще ходя да проверят ремъка.

приятелю моите мъки приключиха колата ми е супер ве4е...оказа се мап дат4ик един пи4 ми опрвави колата не го смени май ама нямам идея оставих я и след половин 4ас не беше мояата кола не 4е да му правя реклама ама препоръ4вам го сърде4но...казва се Любомир Станев 0889995503 в Горна Баня се намира а да не ви казвам колко пари ми взе просто ме е срам....Просто колата върви не4овешки нито се замисля нито нищо...тия тапаци от Горубляне на сервиза на Хонда под 1996г година не правели и о6те преди да съм му казал какъв ми е проблема ми обеснява замисля се м/у1800 и 2000 оборота.... викам си ясно.... тя тресе онзи философ ми обеснява замисля...сега да дойде да му врътна едно кръг4е да види как се замисля.... Благодаря на вси4ки Ви за оказаното внимание и съветите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде моля те разбери какво е направил твоя човек и ако наистина е сменил МАП датчика, искам да ти купя разваления.Сериозно, много ми е интересно къде точно е бил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде моля те разбери какво е направил твоя човек и ако наистина е сменил МАП датчика, искам да ти купя разваления.Сериозно, много ми е интересно къде точно е бил проблема.

ами незнам звънни му и му кажи за синята хонда на Стефан казва се Любо и това му е телефона 0889995503 намира се до долния минерален извор в Горна Баня много е близо до сервиза на фолксваген на околовръстното шосе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фенове каде се намира този МАП датчик? :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фенове каде се намира този МАП датчик? :worthy:

Като тръгнеш по маркуча по маркуча от пълнителния колектор до сензора :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net звънна ли на майстора , защото на много хора може да се окаже тази информация полезна :hondarulez: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net звънна ли на майстора , защото на много хора може да се окаже тази информация полезна :hondarulez: .

Коя...че е бил спукан маркуча ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net звънна ли на майстора , защото на много хора може да се окаже тази информация полезна :hondarulez: .

Коя...че е бил спукан маркуча ли?
Незнам каде прочете в темата , че му е бил спукан маркуча.Пича каза , че му е сменил МАП датчика и нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каза че май не бил сменил датчика.... тамън виждам темата и сега ще звъннаами проблема бил в маркуча.... вакуума е бил кофти, а не сензора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

неща... освен ако не е хондов скапан...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...